رفتن به بالا
  • شنبه - 19 آذر 1401 - 09:11
  • کد خبر : ۱۳۲۸۱
  • چاپ خبر : پیام رییس صداوسیما برای درگذشت اسفندیار قره باغی

پیام رییس صداوسیما برای درگذشت اسفندیار قره باغی

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت اسفندیار قره‌باغی، خواننده سرود ماندگار «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» را تسلیت گفت. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام بدین شرح است: “انالله و انا الیه راجعون درگذشت استاد اسفندیار قره‌باغی، صدای نغمه‌خوان انقلاب و ندای رسای استکبارستیزی را تسلیت می‌گویم. […]

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت اسفندیار قره‌باغی، خواننده سرود ماندگار «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام بدین شرح است:

“انالله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد اسفندیار قره‌باغی، صدای نغمه‌خوان انقلاب و ندای رسای استکبارستیزی را تسلیت می‌گویم. بی‌شک صدای پرطنین “آمریکا، ننگ به نیرنگ تو” آن مرحوم که شاخص‌ترین قطعه ضداستکباری دوران معاصر است، تا همیشه تاریخ شنیده خواهد شد و گوش‌های فراوانی آن را شنیده و به زبان‌های گوناگون زمزمه خواهند کرد. فقدان آن هنرمند انقلابی را به جامعه هنری و به خصوص اهالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت گفته و برای آن مرحوم که در ایام فاطمیه از میان ما رفت، الطاف مخصوص حضرت صدیقه طاهره ( س) و فرزندانش و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنم.”

مرحوم اسفندیار قره‌باغی، ۱۷ آذر بر اثر بیماری و  در سن ۷۹ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی که متولد تبریز بود در همین شهر درگذشت.

اخبار مرتبط:

اسفندیار قره‌باقی نغمه‌خوان انقلاب درگذشت

هنر متعهد با درگذشت «صدای انقلاب» داغدار شد

مرحوم قره‌باغی نغمه‌خوان با اخلاص انقلاب اسلامی بود

پیام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت اسفندیار قره‌باغی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه