رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 آذر 1401 - 08:42
  • کد خبر : ۱۳۲۴۰
  • چاپ خبر : «خانه موسیقی» منتقدانش را به هم‌اندیشی دعوت کرد

«خانه موسیقی» منتقدانش را به هم‌اندیشی دعوت کرد

خانه موسیقی با انتشار متنی از خانواده موسیقی و منتقدان عملکرد این نهاد صنفی دعوت کرد تا روز یکشنبه بیستم آذرماه در تازه‌ترین جلسه هم‌اندیشی این نهاد صنفی حضور پیدا کنند. خانه موسیقی روز سه شنبه پانزدهم آذر ماه با انتشار متنی از خانواده موسیقی و منتقدان عملکرد این نهاد صنفی دعوت کرد تا روز […]

خانه موسیقی با انتشار متنی از خانواده موسیقی و منتقدان عملکرد این نهاد صنفی دعوت کرد تا روز یکشنبه بیستم آذرماه در تازه‌ترین جلسه هم‌اندیشی این نهاد صنفی حضور پیدا کنند.

خانه موسیقی روز سه شنبه پانزدهم آذر ماه با انتشار متنی از خانواده موسیقی و منتقدان عملکرد این نهاد صنفی دعوت کرد تا روز یکشنبه بیستم آذرماه در تازه‌ترین جلسه هم اندیشی این نهاد صنفی حضور پیدا کنند.

در این متن آمده است:

در فضای پر التهاب این روزها، گفتگو و شنیدن نظرات خانواده موسیقی می‌تواند یاری‌گر ما برای تصمیم‌گیری‌های آتی باشد.

چندی پیش تعدادی از اهالی محترم موسیقی نامه‌ای خطاب به هیات مدیره خانه موسیقی ایران منتشر کرده و نقدهایی نسبت به عملکرد این نهاد صنفی در مورد پیگیری وقایع اخیر بیان شد.

ما از بسیاری از این عزیزان دعوت به گفتگو و شنیدن حرف‌ها و نقدهایشان کردیم و متاسفانه هیچکدام از این دوستان حاضر به حضور و گفتگو نشدند. اما خانه موسیقی کماکان به تعامل، حرف زدن و خرد جمعی اصرار و باور دارد.

در نتیجه تصمیم داریم به صورت مستمر جلساتی با حضور خانواده محترم موسیقی ایران برگزار کنیم و بدون پرده‌پوشی در مورد شرایط حال حاضر گفتگو کنیم. (در چند روز گذشته هم جلسه‌ای با تعدادی از جوانان دغدغه مند و اهل موسیقی برگزار شد.)

اولین جلسه صبح روز یکشنبه ۲۰ آذر ماه در محل سالن اجتماعات خانه موسیقی ایران برگزار می‌شود و از تمام خانواده موسیقی ایران چه آنهایی که عضو ما هستند یا نه، چه آنهایی که منتقدان جدی ما هستند و چه آنانی که راهکار یا پیشنهاداتی برای این روزها دارند دعوت می‌کنیم در این جلسه همراه ما باشند.

درهای خانه موسیقی ایران به روی تمام دلسوزان فرهنگ و هنر باز است و ما مشتاق شنیدن نظرات و راهکارهای شما در این زمانه خاص هستیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه