رفتن به بالا
  • سه شنبه - 1 آذر 1401 - 09:47
  • کد خبر : ۱۳۱۷۹
  • چاپ خبر : انتشار قطعه «تا پای جان برای ایران» برای تیم فوتبال ایران

انتشار قطعه «تا پای جان برای ایران» برای تیم فوتبال ایران

تک آهنگ «تا پای جان برای ایران» عنوان یکی از آثار منتشر شده با موضوع حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی است که طی روزهای اخیر پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، قطعه «تا پای جان برای ایران» به عنوان یکی […]

تک آهنگ «تا پای جان برای ایران» عنوان یکی از آثار منتشر شده با موضوع حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی است که طی روزهای اخیر پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، قطعه «تا پای جان برای ایران» به عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی منتشر شده با موضوع حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی است که طی روزهای اخیر از شبکه‌های مختلف تلویزیون پیش روی علاقه مندان قرار گرفته است.

در این نماهنگ که مرداد ماه امسال به تهیه‌کنندگی انجمن موسیقی ایران تولید شده است، احسان افشاری ترانه سرا، علیرضا دریایی آهنگساز و محمد معتمدی به‌عنوان خواننده حضور دارند.

انجمن موسیقی ایران در توضیحاتی درباره این قطعه نوشته است:

«قطعه «تا پای جان برای ایران» از تولیدات انجمن موسیقی ایران در مرداد ماه امسال، به آهنگسازی آقای علیرضا دریایی، ترانه‌سرایی آقای احسان افشاری و خوانندگی محمد معتمدی، هدیه‌ای به تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال بوده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بر انتشار آن در اولین روز بازی تیم ملی ایران است.

شایان ذکر است تیم تولید این اثر هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال نداشته و تنها در روند تولید آن با انجمن موسیقی ایران همکاری داشته‌اند.

با آرزوی‌ موفقیت برای تیم ملی کشورمان و شفاف سازی رسانه‌ای در فعالیت‌های اینچنینی.»

از چند ماه گذشته تولید اثر موسیقایی رسمی برای تیم ملی فوتبال خبرساز شده بود که در این باره مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: مسئولیت فعالیت‌های هنری و تولید آثار موسیقایی تیم ملی برای جام جهانی به دفتر موسیقی محول نشده است و برنامه‌های جام جهانی در کارگروه‌های مختلفی دنبال می‌شود.

غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال اعلام کرد بر اساس تازه‌ترین تصمیمات قرار بر این شد که سه خواننده برای خوانش سرود تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی انتخاب شوند و محمد معتمدی به عنوان خواننده معرفی شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده است. اما محمد معتمدی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خبر انتخابش به عنوان خواننده آهنگ تیم ملی فوتبال در جام جهانی را رد و اعلام کرد آهنگ جدیدی اجرا نکرده و اثر مذکور از میان آهنگ‌های گذشته او انتخاب شده است.

بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه در قطر برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران با تیم‌های ملی انگلستان، ولز و آمریکا به ترتیب در روزهای ۳۰ آبان، چهارم و هشتم آذرماه بازی خواهد داشت.

می توانید این قطعه را مشاهده نمایید:

 

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

نماهنگ «لحظه صعود» برای تیم ملی فوتبال منتشر شد

محمد معتمدی خواننده رسمی سرود ایران در جام جهانی شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه