رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 آبان 1401 - 12:17
  • کد خبر : ۱۳۱۶۴
  • چاپ خبر : انتشار نماهنگ «عطر پرچم» به مناسبت آغاز جام جهانی فوتبال

انتشار نماهنگ «عطر پرچم» به مناسبت آغاز جام جهانی فوتبال

همزمان با آغاز جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، نماهنگ «عطر پرچم» از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نماهنگ به سفارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و با همکاری مرکز شعر و موسیقی […]

همزمان با آغاز جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، نماهنگ «عطر پرچم» از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نماهنگ به سفارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و با همکاری مرکز شعر و موسیقی حوزه هنری تولید و منتشر شده است.

نماهنگ «عطر پرچم» با ترانه‌ای از میلاد عرفان‌پور و با صدای ستار سهرابی در استودیو پژواک به مرحله تولید و انتشار رسیده است.

از چند ماه گذشته تولید اثر موسیقایی رسمی برای تیم ملی فوتبال خبرساز شده بود که در این باره مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: مسئولیت فعالیت‌های هنری و تولید آثار موسیقایی تیم ملی برای جام جهانی به دفتر موسیقی محول نشده است و برنامه‌های جام جهانی در کارگروه‌های مختلفی دنبال می‌شود.

غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال اعلام کرد بر اساس تازه‌ترین تصمیمات قرار بر این شد که سه خواننده برای خوانش سرود تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی انتخاب شوند و محمد معتمدی به عنوان خواننده معرفی شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده است. اما محمد معتمدی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خبر انتخابش به عنوان خواننده آهنگ تیم ملی فوتبال در جام جهانی را رد و اعلام کرد آهنگ جدیدی اجرا نکرده و اثر مذکور از میان آهنگ‌های گذشته او انتخاب شده است.

پس از آن خبر تولید و انتشار پروژه ترانه مردمی «ایران صدای نفسامه» توسط بخش خصوصی با ترانه‌ای از مهدی ایوبی، خوانندگی رضا یزدانی، آهنگسازی بابک زرین و تنظیم بهتاش زرین برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در رسانه‌ها منتشر شد. به گفته دست‌اندرکاران این پروژه، «ایران صدای نفسامه» به سفارش فدراسیون فوتبال آماده نشده و با حمایت و بودجه بخش خصوصی و صرفا برای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی و برای هواداران آماده شده بود.

در ادامه نماهنگ «لحظه صعود» به تهیه‌کنندگی مرکز موسیقی مأوا – سازمان هنری رسانه‌ای اوج- به صورت رسمی منتشر شد و موسسه رسا مجری طرح این نماهنگ بود.

بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه در قطر برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران با تیم‌های ملی انگلستان، ولز و آمریکا به ترتیب در روزهای ۳۰ آبان، چهارم و هشتم آذرماه بازی خواهد داشت.

 

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

نماهنگ «لحظه صعود» برای تیم ملی فوتبال منتشر شد

محمد معتمدی خواننده رسمی سرود ایران در جام جهانی شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه