رفتن به بالا
  • شنبه - 21 آبان 1401 - 10:53
  • کد خبر : ۱۳۰۵۸
  • چاپ خبر : محمد معتمدی برای «گیل دخت» می‌خواند

محمد معتمدی برای «گیل دخت» می‌خواند

محمد معتمدی تیتراژ پایانی مجموعه «گیل دخت» که از پنج شنبه ۱۹ آبان از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود را خواند. با قطعی شدن زمان پخش سریال گیل دخت به کارگردانی مجید اسماعیلی و نویسندگی مجید آسودگان و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که پنج شنبه و جمعه هر هفته روی آنتن می رود، […]

محمد معتمدی تیتراژ پایانی مجموعه «گیل دخت» که از پنج شنبه ۱۹ آبان از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود را خواند.

با قطعی شدن زمان پخش سریال گیل دخت به کارگردانی مجید اسماعیلی و نویسندگی مجید آسودگان و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که پنج شنبه و جمعه هر هفته روی آنتن می رود، محمد معتمدی خواننده این سریال تلویزیونی شد.

این قطعه به آهنگسازی مسعود سخاوت‌دوست و شعری از سیدتقی سیدی تنظیم شده است.

این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌ و از شبکه یک سیما و شبکه آی‌فیلم پخش می شود و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ و قسمت اول سریال پنج شنبه ۱۹ آبان ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، سعید چنگیزیان، رامتین خداپناهی، شقایق فراهانی، یاسمن معاوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، سعید راد، صالح میرزااقایی، حبیب دهقان نسب، نفیسه روشن، فخرالدین صدیق شریف، حمید ابراهیمی، فریبا متخصص، محمد فیلی، رویا جاویدنیا از بازیگران این مجموعه هستند.

سریال گیل دخت حکایت گلنار و اسماعیل است که در میانه هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دل‌هاشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود. قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند، یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و…

سروناز مظاهری، مشاور رسانه ای و مجری طرح این مجموعه موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

منبع: سینماخانه

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه