رفتن به بالا
  • دوشنبه - 25 مهر 1401 - 11:38
  • کد خبر : ۱۲۹۴۳
  • چاپ خبر : روز چهارم جشنواره «ایران عزیز» میزبان خراسانی‌ها

روز چهارم جشنواره «ایران عزیز» میزبان خراسانی‌ها

جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» به مناسبت هفته وحدت با هدف معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم اقوام گوناگون ایرانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. این جشنواره از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان شهروندان است. به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ […]

جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» به مناسبت هفته وحدت با هدف معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم اقوام گوناگون ایرانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. این جشنواره از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین روز اجرای این جشنواره در روز یکشنبه ۲۴ مهرماه به خراسانی ها اختصاص داشت و نمایندگان این قوم به معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، غذاها، آیین‌ها، صنایع دستی و موسیقی خود پرداختند.

در این روز جشنواره «ایران عزیز» در بخش موسیقی اقوام میزبان محمدحسین درپور، جعفر سرکوهی و محسن میرزازاده از خوانندگان موسیقی کرمانجی است. اجرای برنامه ویژه کودکان توسط عمو مهرداد (مهرداد نظام آبادی)، معرفی کتاب، برگزاری مسابقه برای کودکان و بزرگسالان و اجرای گروه نمایش خراسانی دیگر برنامه‌های استیج جشنواره در روز چهارم بود.

این جشنواره تا تا ۲۹ مهرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بهره بردن از برنامه‌های جشنواره «ایران عزیز» می‌توانند به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) واقع در انتهای بزرگراه همت غرب مراجعه کنند. همچنین اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی iran.farhangsara.ir در دسترس علاقه‌مندان است.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

برگزاری جشنواره وحدت اقوام ایرانی در تهران

روز سوم جشنواره «ایران عزیز» میزبان کُردها

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه