رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 20 مهر 1401 - 12:30
  • کد خبر : ۱۲۹۲۲
  • چاپ خبر : تازه‌ترین خبر از انتخاب خواننده قطعه تیم ملی در جام‌جهانی

تازه‌ترین خبر از انتخاب خواننده قطعه تیم ملی در جام‌جهانی

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد. احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال درباره تازه‌ترین اقدامات و رایزنی‌های انجام گرفته فدراسیون فوتبال برای انتخاب خواننده […]

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد.

احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال درباره تازه‌ترین اقدامات و رایزنی‌های انجام گرفته فدراسیون فوتبال برای انتخاب خواننده رسمی سرود یا تک‌آهنگ رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام‌جهانی قطر توضیح داد: با توجه به حساسیت‌هایی که در حوزه انتخاب خواننده رسمی سرود یا تک آهنگ رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی وجود دارد، تاکنون جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم.

البته با توجه به اینکه اخذ مجوز مربوط به مرحله تولید و پخش آثار موسیقایی و نماهنگ در کشور به عهده دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بنابراین با توافقاتی که در این زمینه انجام گرفته و در راستانی برون‌سپاری، انتخاب خواننده و محتوای موسیقایی تیم فوتبال در جام جهانی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است.

وی افزود: بر اساس تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌ها، نامه‌نگاری‌ها در این زمینه با مدیریت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ انجام گرفته و بنا بر این است که در این زمینه کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و مجموعه‌های مرتبط با این موضوع تشکیل و نتایج حاصل از جلسات برگزار شده به فدراسیون فوتبال اعلام شود تا بتوانیم بر اساس این فرآیند نسبت به انتخاب خواننده رسمی قطعه تیم ملی فوتبال در جام جهانی اقدام کنیم.

محمدی ادامه داد: آنچه در سیاست‌های فرهنگی فدراسیون فوتبال مطرح شده است برون سپاری فعالیت‌های فرهنگی به مجموعه‌های متخصص در این زمینه است. این ایده و نگاه بنده از بدو آغاز فعالیت‌هایم در فدراسیون فوتبال بوده است که همه فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با فوتبال می‌بایست کارشناسی و نظارت فنی متخصصان این حوزه صورت بگیرد.

به هر حال این دوستان نقطه نظرات و ایده‌هایی دارند که قطعا دربرگیرنده نگاه تخصصی است و می‌تواند با این نگاه کارکرد موثرتری داشته باشد. البته مشخصا در حوزه انتخاب سرود یا تک آهنگ تیم ملی در جام‌جهانی ما به دوستان تاکید کرده‌ایم که حتما در شعر انتخاب شده نشانه‌های محتوایی از فوتبال و تیم ملی وجود داشته باشد که بتوانیم شاهد اجرای یک اثر ملی به معنای واقعی کلمه همراه با شور حماسی باشیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه