رفتن به بالا
  • شنبه - 16 مهر 1401 - 15:20
  • کد خبر : ۱۲۸۸۰
  • چاپ خبر : با حضور علی رهبری، فصل هنری استانبول افتتاح شد

با حضور علی رهبری، فصل هنری استانبول افتتاح شد

علی رهبری آهنگساز و رهبر بین المللی ایرانی کنسرت افتتاحیه شهر استانبول را همراه با ارکستر سمفونیک دولتی این شهر روی صحنه برد. علی رهبری آهنگساز و رهبر بین المللی ایرانی در روز جمعه 15 مهر 1401 کنسرت افتتاحیه شهر استانبول را همراه با ارکستر سمفونیک دولتی این شهر با آثاری از جمال رشیت‌ری، چایکوفسکی […]

علی رهبری آهنگساز و رهبر بین المللی ایرانی کنسرت افتتاحیه شهر استانبول را همراه با ارکستر سمفونیک دولتی این شهر روی صحنه برد.

علی رهبری آهنگساز و رهبر بین المللی ایرانی در روز جمعه 15 مهر 1401 کنسرت افتتاحیه شهر استانبول را همراه با ارکستر سمفونیک دولتی این شهر با آثاری از جمال رشیت‌ری، چایکوفسکی و دورژاک روی صحنه برد.

کنسرت افتتاحیه شهر استانبول از کنسرت‌های بسیار مهم این شهر به شمار می‌رود و در 30 سال گذشته اغلب به عهده این رهبر ایرانی گذاشته شده است.

علی رهبری دو هفته قبل با سمت تازه خود به عنوان رهبر دایمی میهمان ارکستر سمفونیک اپرای مارینسکی، در شهر سنت پترزبورگ روی صحنه رفت. او علاوه بر رهبری آثاری از آهنگسازان جهانی، اثری را با عنوان «چنین گفت زرتشت» از ساخته‌های خودش و با خوانندگی رضا فکری و گروه کر اپرای مارینسکی به زبان فارسی اجرا کرد.

علی رهبری به عنوان رهبر دایمی میهمان اپرای مارینسکی قرار است عهده دار اجرای 12 کنسرت و اپرا در هر فصل هنری در شهر سنت پترزبورگ باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط:

علی رهبری فصل هنری ترکیه را افتتاح می‌کند

حضور علی رهبری در یکی از معروف‌ترین سالن‌های کنسرت جهان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه