رفتن به بالا
  • سه شنبه - 12 مهر 1401 - 09:14
  • کد خبر : ۱۲۸۶۵
  • چاپ خبر : آغاز ثبت نام پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی

آغاز ثبت نام پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی

ثبت نام پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی از ۱۱ مهر آغاز شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از انجمن موسیقی ایران، پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به‌صورت غیررقابتی از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه در شهر کرمان برگزار خواهد شد. ثبت نام در این جشنواره از طریق سامانه بامک (بانک اطلاعات موسیقی کشور) به […]

ثبت نام پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی از ۱۱ مهر آغاز شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از انجمن موسیقی ایران، پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به‌صورت غیررقابتی از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه در شهر کرمان برگزار خواهد شد.
ثبت نام در این جشنواره از طریق سامانه بامک (بانک اطلاعات موسیقی کشور) به آدرس www.bamak.nay.ir از روز دوشنبه ۱۱ مهرماه آغاز شد و مهلت پذیرش متقاضیان تا پایان روز دوشنبه ۲۵ مهرماه خواهد بود.
ستاد پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی از کلیه هنرمندان حوزه موسیقی اقوام در عرصه‌های فعالیت‌های اجرای صحنه‌ای و فعالیت‌های پژوهشی دعوت می‌کند در صورت تمایل با مطالعه دقیق  فراخوان و ارسال آثار و مدارک لازم در برگزاری هرچه پربارتر این رویداد مشارکت کنند. درخواست‌های ارسالی پس از بررسی و تأیید این امکان را خواهند یافت که به پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی دعوت شوند.
پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی به دبیری دکتر محمدعلی مرآتی و با حمایت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن موسیقی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار می شود.
اخبار مرتبط:

فراخوان پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منتشر شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه