رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 مهر 1401 - 14:30
  • کد خبر : ۱۲۸۵۶
  • چاپ خبر : زمان برگزاری «همراه با خاطره‌ها» برای دومین بار تغییر کرد

زمان برگزاری «همراه با خاطره‌ها» برای دومین بار تغییر کرد

روابط عمومی بنیاد رودکی برای دومین بار با صدور اطلاعیه‌، از تغییر زمان برگزاری رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» به رهبری مجید انتظامی با همراهی ارکستر ملی ایران خبر داد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد رودکی، اجرای رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» که قرار بود با همراهی ارکستر ملی ایران به […]

روابط عمومی بنیاد رودکی برای دومین بار با صدور اطلاعیه‌، از تغییر زمان برگزاری رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» به رهبری مجید انتظامی با همراهی ارکستر ملی ایران خبر داد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد رودکی، اجرای رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» که قرار بود با همراهی ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی در مهرماه سال جاری در تالار وحدت روی صحنه رود، برای دومین بار لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد.

این تصمیم با توجه به برگزار نشدن سایر برنامه‌های کنسرت و موسیقی در سالن‌های موسیقی تهران و همچنین، به منظور فراهم کردن شرایط حضور پرشمار علاقمندان برای شنیدن و دیدن برگزیده آثار مجید انتظامی اتخاذ شده است.

تاریخ جدید رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» به‌زودی و پس از آغاز سایر کنسرت‌ها و اجراهای صحنه‌ای در تهران اعلام خواهد شد.

آخرین تمرین ارکستر ملی، روز شنبه ۹ مهرماه در تالار وحدت برگزار شد و برنامه جدید تمرینی این ارکستر نیز روز یکشنبه ۱۰ مهر انجام شد.

 

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری انتظامی تمدید شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه