رفتن به بالا
  • دوشنبه - 14 شهریور 1401 - 15:03
  • کد خبر : ۱۲۶۴۸
  • چاپ خبر : اوضاع جسمانی‌ فریدون شهبازیان خوب است

اوضاع جسمانی‌ فریدون شهبازیان خوب است

فریدون شهبازیان که طی دو سال گذشته و بعد از شکستن دست و لگن، عمل جراحی را پشت سر گذاشته و تیرماه سال پیش در بیمارستان بستری شده بود، از اوضاع فعلی‌اش اظهار رضایت کرد. فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر تیرماه سال گذشته به دلیل کسالت جسمانی در بیمارستان بستری شده بود. درباره وضعیت […]

فریدون شهبازیان که طی دو سال گذشته و بعد از شکستن دست و لگن، عمل جراحی را پشت سر گذاشته و تیرماه سال پیش در بیمارستان بستری شده بود، از اوضاع فعلی‌اش اظهار رضایت کرد.

فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر تیرماه سال گذشته به دلیل کسالت جسمانی در بیمارستان بستری شده بود. درباره وضعیت سلامتی‌اش گفت: خدا را شکر در حال حاضر به لحاظ جسمانی شرایط خوبی دارم و در سلامت به سر می‌برم.

وی درباره فعالیت‌های هنری‌اش افزود: فعلا مشغول به کار نیستم و پروژه‌ای در دست تولید یا اجرا ندارم.

گفتنی است فریدون شهبازیان نوزدهم تیرماه سال گذشته در بیمارستان بستری شده بود و فرزندش خبر این اتفاق را بدون هیچ توضیحی در صفحه مجازی این هنرمند منتشر کرده بود.

او پیش از این اتفاق نیز در فروردین سال ۱۴۰۰، طی حضور در پروژه‌ تلویزیونی «یاور» به دلیل زمین خوردگی از ناحیه دست راست و لگن دچار شکستگی شده بود که به همان دلیل زیر تیغ جراحی رفت.

فریدون شهبازیان در سال ۱۳۹۸ از رهبری ارکستر ملی ایران انصراف داد. طی نیم قرن فعالیت حرفه‌ای علاوه بر رهبری ارکستر، آهنگسازی چندین فیلم و سریال تلویزیونی را در کارنامه دارد. او با حضور در مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما در دهه هفتاد و نظارت بر فعالیت خوانندگان وقت، سهم مهمی در احیای موسیقی به خصوص پاپ داشته است.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه