رفتن به بالا
  • جمعه - 11 شهریور 1401 - 15:57
  • کد خبر : ۱۲۶۱۱
  • چاپ خبر : کنسرت‌ همایون در کانادا به دلیل عدم صدور ویزا لغو شد

کنسرت‌ همایون در کانادا به دلیل عدم صدور ویزا لغو شد

همایون شجریان اعلام کرده که کنسرت شهریورماه این خواننده در چند شهر کانادا لغو شده و به ماه ژانویه موکول شده است. تور کنسرت‌های همایون شجریان با همراهی گروه «سیاوش» قرار بود از فردا در تورنتو آغاز شود و در ادامه در چند شهر دیگر این کشور ادامه یابد. اما اکنون خبر رسیده که این […]

همایون شجریان اعلام کرده که کنسرت شهریورماه این خواننده در چند شهر کانادا لغو شده و به ماه ژانویه موکول شده است.

تور کنسرت‌های همایون شجریان با همراهی گروه «سیاوش» قرار بود از فردا در تورنتو آغاز شود و در ادامه در چند شهر دیگر این کشور ادامه یابد. اما اکنون خبر رسیده که این اجراها لغو و به ماه ژانویه موکول شده است. علت این اتفاق عدم صدور ویزای همایون شجریان و تعدادی از اعضای گروه «سیاوش» از سوی دولت کانادا اعلام شده است.

ساعاتی پیش همایون شجریان با انتشار متنی روی صفحه شخصی‌اش از این ماجرا پرده برداشت و توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه این متن را می‌خوانید:

«زمان برگزاری کنسرت همایون شجریان در کانادا به دلیل آماده نشدن ویزای تعدادی از اعضای ارکستر «سیاوش» به ژانویه تغییر کرد. علاقه مندان گرامی ضمن عرض پوزش بابت مشکل ایجاد شده لازم میدانیم شما را در جریان شرایط ایجاد شده قرار دهیم.

امروز یکم سپتامبر 2022 متاسفانه آخرین فرصت دریافت ویزای همایون شجریان و تعدادی از اعضای گروه سیاوش از دست رفت. این در حالی است که پس از گذراندن مراحل طولانی اخذ ویزا و انتظار هر روز ما و پیگیری‌های وکیل پروژه، نیمی از اعضا در تورنتو و نیمی دیگر به همراه همایون شجریان در ایران منتظر هستند. تاکنون مشکلات و استرس زیادی برای همگی‌مان ایجاد شده است. چرا که فردا 2 سپتامبر قرار بود در تورنتو میزبان شما عزیزان باشیم و با این اجرا تور کانادا را آغاز کنیم و در قبال شما عزیزان مسئول هستیم.

در حال حاضر 12 نفر از اعضای ایرانی و غیرایرانی گروه سیاوش که نیازمند دریافت ویزا نبودند، برای تمرین‌های نهایی از محل اقامتشان به تورنتو رسیده‌اند. اما برای حضور دیگر اعضا، متاسفانه امروز پس از آخرین پیگیری‌های وکیل متوجه شدیم که ویزای چند تن از هنرمندان اصلی گروه همچنان در پروسه اداری است و هنوز به مرحله صدور نرسیده است. از آنجا که اجرا بدون حضور این هنرمندان امکان پذیر نیست و کیفیت و اجرای بی کم و کاست بر همه چیز اولویت دارد، مجبور هستیم برای تحقق این امر و اطمینان از دریافت ویزای کامل اعضای گروه، تاریخ برنامه‌های تور کانادا را به ماه ژانویه موکول کنیم.

تاریخ دقیق این اجراها تا هفته آینده به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیت تهیه کرده‌اند ایمیل خواهد شد.

عزیزانی که بلیت تهیه کرده‌اند می‌توانند براساس همان بلیت و همان شماره صندلی در روزهای جدیدی که متعاقبا اعلام خواهد شد در کنسرت شرکت نمایند و حقشان تمام و کمال برای حضور محفوظ است. با پوزش بسیار از یک یک شما عزیزان به دلیل اتفاقات غیرمنتظره‌ای که باعث این تغیرات شده است، به اطلاع می‌رساند که علاقه‌مندانی که مایل به کنسل کردن بلیت خود هستند، می‌توانند با ارجاع بلیت به سایت خریداری شده، وجه خود را دریافت کنند.

اوایل فروردین سال 1401 هم علیرضا قربانی در فرودگاهی در تورنتو با مشکل مواجه شد و اجازه سفر او به امریکا داده نشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط:

همایون شجریان در آخرین ماه تابستان به کانادا می‌رود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه