رفتن به بالا
  • دوشنبه - 7 شهریور 1401 - 15:15
  • کد خبر : ۱۲۵۶۳
  • چاپ خبر : آلبوم «تُرنگ» با هنرمندی مسعود حاجی‌حسن منتشر شد

آلبوم «تُرنگ» با هنرمندی مسعود حاجی‌حسن منتشر شد

آلبوم‌ «ترنگ» با هنرمندی مسعود حاجی‌حسن نوازنده تار و سه‌تار و امیرحسین ذوالمجد نوازنده تنبک در دسترس شنوندگان موسیقی قرار گرفته‌ است. به گزارش خبرآوا، این آلبوم که در ژانر موسیقی ایرانی به تازگی منتشر شده دارای 16 قطعه است. در این آلبوم قطعات، «ضربی راجله»، «فانوش شب»، «حزین» و «ضربی حزین» قرار دارند. قطعات […]

آلبوم‌ «ترنگ» با هنرمندی مسعود حاجی‌حسن نوازنده تار و سه‌تار و امیرحسین ذوالمجد نوازنده تنبک در دسترس شنوندگان موسیقی قرار گرفته‌ است.

به گزارش خبرآوا، این آلبوم که در ژانر موسیقی ایرانی به تازگی منتشر شده دارای 16 قطعه است.

در این آلبوم قطعات، «ضربی راجله»، «فانوش شب»، «حزین» و «ضربی حزین» قرار دارند. قطعات «گذر»، «عشاق»، «پنجه کردی»، «شاه ختایی»، «سوز و گداز» و «خاتمه» از دیگر قطعات این آلبوم هستند.

قطعات «بیات اصفهان»، «پیش درآمد»، «تاروپود»، «مقدمه»، «چهار مضراب»، «مقدمه»، «شوریده»، «درآمد»، «جامه دران»، «ضربی جامه‌دران»، «جامه‌دران»، «بیات راجله»، «رود»، «کرشمه راجله» دیگر قطعاتی هستند که در این آلبوم بی‌کلام گنجانده شده‌اند.

مسعود حاجی حسن از نوازندگان موسیقی ایرانی در حوزه تارنوازی و سه تارنوازی است که پیش از این آلبوم «آوای مه» را با محوریت ساز رباب در دو مایه دشتی و نوا منتشر کرده بود.

در این آلبوم کاوه سروریان، امیرحسین ذوالمجد و هومن توتونچیان با سازهای نی، تنبک و دف مسعود حاجی حسن را همراهی می‌کنند.

این آلبوم در حال حاضر به صورت دانلود قانونی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه