رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 26 مرداد 1401 - 11:36
  • کد خبر : ۱۲۴۱۸
  • چاپ خبر : اجرای موسیقی نمایش عاشورایی علمدار در تالار وحدت

اجرای موسیقی نمایش عاشورایی علمدار در تالار وحدت

موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» با روایتگری پرویز پرستویی پس از دو سال با باز آفرینی جدید در تالار وحدت به مدت ۵ شب اجرا می‌شود. به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، «علمدار» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در ایّام منتهی به اربعین حسینی از ۱۴ تا ۱۸ شهریور ماه به همت […]

موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» با روایتگری پرویز پرستویی پس از دو سال با باز آفرینی جدید در تالار وحدت به مدت ۵ شب اجرا می‌شود.

به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، «علمدار» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در ایّام منتهی به اربعین حسینی از ۱۴ تا ۱۸ شهریور ماه به همت بنیاد رودکی و با همکاری مؤسسه خیریۀ «خادمین امام علی بن ابی طالب (ع)» اجرا می‌شود.

موسیقی نمایش «علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی و نوشته محمدرضا کوهستانی است. موسیقی این رویداد در قالب پوئم سمفونی «علمدار» توسط پوریا خادم نوشته شده که توسط ارکستر سمفونیک تهران به همراه گروه آوازی، به رهبری بردیا کیارس اجرا می‌شود؛ پوریا اخواص تکخوان این موسیقی نمایش خواهد بود.

موسیقی نمایش علمدار، در رثای سردار آب و ادب، روایتگر دلاوری و وفاداری حضرت ابوالفضل عباس (ع)، علمدار کربلا است.

 

علمدار شامل ۱۱ پرده نمایشی و در قالب یک موسیقی نمایش برخوردار از حرکات فرم و روایت است که طراحی حرکت آن به عهده علی براتی است. طراح صدای علمدار، سروش کریمی نژاد است. پرویز پرستویی تهیه‌کنندگی افتخاری موسیقی نمایش «علمدار» را برعهده خواهد داشت.

بلیت‌های موسیقی نمایش «علمدار»، به صورت همت عالی فروخته می‌شود و همه عوائد فروش اجراهای این اثر از طریق مؤسسه فوق، صرف کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و مناطق محروم می‌شود.

بلیت‌های موسیقی نمایش علمدار از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی iranconcert.com در دسترس علاقمندان است.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه