رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 20 مرداد 1401 - 17:00
  • کد خبر : ۱۲۳۴۰
  • چاپ خبر : «چشم انتظار» منتشر شد

«چشم انتظار» منتشر شد

آلبوم «چشم انتظار» به آهنگسازی رامین صفایی، خوانندگی وحید تاج و همراهی نصرالله مدقالچی در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت. «چشم انتظار» عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی رامین صفایی، خوانندگی وحید تاج و روایت نصرالله مدقالچی در دسترس شنوندگان قرار گرفت. «پیش درآمد؛ […]

آلبوم «چشم انتظار» به آهنگسازی رامین صفایی، خوانندگی وحید تاج و همراهی نصرالله مدقالچی در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«چشم انتظار» عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی رامین صفایی، خوانندگی وحید تاج و روایت نصرالله مدقالچی در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

«پیش درآمد؛ چشم انتظار»، «تک -نوازی تار و دکلمه؛ ناله شبانه» از شهریار، «قطعه ضربی (تار و تمبک) – دل افروز»، تصنیف «سفرکرده» با شعر شهریار، «تک نوازی سنتور و دکلمه؛ مرهم نامه» با شعر فردوسی، «تک نوازی نی و دکلمه؛ دل ناسازگار» با شعر شهریار، «چهار مضراب سنتور و تمبک؛ سرگشته»، «گفتگوی سنتور و نی؛ خیال»، «چهارمضراب (گروهی)؛ پرواز»، «تک نوازی سنتور و دکلمه؛ مهر و ماه» با شعر مهرداد اوستا، تصنیف «همنشین دل» با شعر حافظ از جمله قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

مهران توکلیان نوازنده تمبک، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، حسین رضایی نیا نوازنده دف، معتمد سامانی نوازنده عود و بم تار، رامین صفایی نوازنده سنتور، شهریار ظریفی نوازنده تار، شاهو عندلیبی نوازنده نی، مهرداد ناصحی نوازنده قیچک گروه نوازندگان آلبوم «چشم انتظار» را تشکیل می‌دهند.

در توضیحات منتشر شده آلبوم آمده است:

سخن از زندگی است و برترین تجلی آن؛ عشق، چه زیباست اگر آدمی بتواند: «بی چشمداشت پاداشی شیرین و زود، انسانیت خود را پاس دارد و نقش‌های زمانه دشمن‌خوی و محیل را بر آب ریزد. در زندگی و مرگ از پای ننشیند و اگر در زندگی نتوانست، در مرگ دست از ستیزه باز ندارد که این موهبتی دردناک و سزاوار انسان است. زمانه بر آدمی پیروز است، اما امکانات انسان بی نهایت است و می‌تواند به بهای نفی خود بر آن چیره گردد، تا در مرگ تواناتر از زندگی باشد.

و چه بسیارند عاشقان معشوق و معشوقان عاشق، پاک بازانی که اسیر زندان عشقند و در آرزوی بی نهایت، و به سبب تضاد درمان ناپذیر میان دنیای خشن و زشت واقعیت و جهان بی کرانه و دلفریب رویا، نه با یکدیگر سازگارند و نه حتی با خویشتن خود، پس ناگزیر با درد و افسوس، سراچه دل را به سیل فراق می‌سپارند: جدایی دلگزای دلدادگان در عشق، که انسان خوب‌تر و زیباتر از آن چیزی نیافریده است. بیهوده نیست که آدمی پیوسته در تلاش بوده و هست. عوامل جدایی بی نهایت است. شاهرخ مسکوب از کتاب «مقدمه‌ای بر رستم و اسفندیار»

آلبوم «چشم انتظار» با شماره مجوز ۹۵-۱۹۵ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۱۷۳۳۰۹ کتابخانه ملی ایران در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه