رفتن به بالا
  • شنبه - 25 تیر 1401 - 14:11
  • کد خبر : ۱۲۰۸۸
  • چاپ خبر : «هوای کوچه» با صدای رضا فانید منتشر شد

«هوای کوچه» با صدای رضا فانید منتشر شد

رهبر سابق ارکسترهای ایستگاه و کنسرتانت، دومین آلبوم رسمی‌اش را روانه بازار کرد. این اثر «هوای کوچه» نام دارد و شامل ده قطعه است. رضا فانید رهبر سابق ارکسترهای ایستگاه و کنسرتانت، دومین آلبوم رسمی‌اش با نام «هوای کوچه» را با صدا، آهنگسازی و تنظیم خود روانه بازار کرد. «هوای کوچه» شامل ۱۰ قطعه است […]

رهبر سابق ارکسترهای ایستگاه و کنسرتانت، دومین آلبوم رسمی‌اش را روانه بازار کرد. این اثر «هوای کوچه» نام دارد و شامل ده قطعه است.

رضا فانید رهبر سابق ارکسترهای ایستگاه و کنسرتانت، دومین آلبوم رسمی‌اش با نام «هوای کوچه» را با صدا، آهنگسازی و تنظیم خود روانه بازار کرد.

«هوای کوچه» شامل ۱۰ قطعه است و اشعار آن از کتابی با همین نام سروده هیوا مسیح انتخاب شده و دکلمه قطعات نیز توسط این شاعر انجام شده است.

عادله لطفی در تمامی قطعات آلبوم به تکنوازی ویولا پرداخته و وظیفه میکس و مسترینگ آثار نیز برعهده امید نیک‌بین بوده است. آثار این آلبوم در سبک‌های مختلفی از جمله امبینت، راک، کلاسیک و… و تلفیقی از این موسیقی‌ها ساخته شده است.

آلبوم «هوای کوچه» در پلتفرم‌های بین‌المللی نیز به انتشار رسیده است.  این در حالی است که فانید پیشتر آلبوم «به نام آب» را بر اساس اشعار هیوا مسیح منتشر کرده بود.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه