رفتن به بالا
  • شنبه - 25 تیر 1401 - 14:43
  • کد خبر : ۱۲۱۰۴
  • چاپ خبر : آغاز ثبت‌نام ۱۱۰ گروه سرود، جهت اجرا در میدان آزادی تهران

آغاز ثبت‌نام ۱۱۰ گروه سرود، جهت اجرا در میدان آزادی تهران

همزمان با عید سعید غدیر خم، اجتماع بزرگ ۱۱۰ گروه سرود نوجوانان، در میدان آزادی تهران برگزار و به اجرای مشترک خواهند پرداخت. حجت‌الاسلام احمدقادری دبیر جشنواره مردمی «وارثان غدیر، امیدهای انقلاب» با اعلام این خبر و تبریک عید قربان گفت: به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت، از امروز ثبت‌نام گروه‌های سرودی که تمایل […]

همزمان با عید سعید غدیر خم، اجتماع بزرگ ۱۱۰ گروه سرود نوجوانان، در میدان آزادی تهران برگزار و به اجرای مشترک خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام احمدقادری دبیر جشنواره مردمی «وارثان غدیر، امیدهای انقلاب» با اعلام این خبر و تبریک عید قربان گفت: به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت، از امروز ثبت‌نام گروه‌های سرودی که تمایل به اجرای همخوانی مشترک در میدان آزادی را دارند، آغاز شد.

وی با بیان اینکه این اقدام بزرگ فرهنگی، کاری مشترک از گروه جهادی «شهیدمحمدرضاشفیعی» و گروه جهادی تبلیغی «رشد» با مدیریت فعال و انقلابی حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی خواهد بود، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تعاملی بسیار شایسته، نقش ارزشمندی را در برپایی این اجتماع، ایفا خواهد نمود.

دبیر جشنواره مردمی «وارثان غدیر، امیدهای انقلاب»، همچنین با تشکر از همکاری بسیار خوب حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی (رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران) در پیگیریِ امور مقدماتی جهت بر پایی این اجتماعِ بزرگ، از همراهی مسئولین محترم شهرداری تهران، سپاه محمدرسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله، بنیاد بین‌المللی غدیر، حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره)، نیروی انتظامی، پلیس راهور، مدیریت برج آزادی تشکر کرد.

این فعال فرهنگی با اشاره به اهمیت عید غدیر خم به عنوان عیدالله‌الاکبر، بر لزوم اشاعه فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی با محوریت غدیر و ولایت امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) تاکید کرد و افزود: بر اساس فرمایش پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله که فرمود: «فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ»، ما موظف با تبلیغ غدیر و نام مبارک علی مرتضی علیه‌السلام هستیم و حکم ماموریت خود را از پیامبر خدا دریافت نموده‌ایم.

حجت‌الاسلام قادری ضمن دعوت از تمامی گروه‌های سرودِ حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ایِ مستقر در شهرهای: تهران، قم، شهریار، اسلام‌شهر، پرند، قدس، فیروزکوه، باقرشهر، ری و رباط‌کریم که تمایل به اجرای همخوانی در میدان آزادی تهران را دارند، گفت: جهت هماهنگی و انسجام و برنامه ریزی دقیق، مسئولین محترم گروه‌های سرود، می‌بایست عدد «۱۱۰» به همراه نام گروه سرود خود را به سامانه ۶۶۰۰۰۲۵۱۵۴ پیامک کنند تا امکان دسترسی جهت ثبت اطلاعات گروه سرود، فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی دهه ولایت که منتهی به عید غدیر خم خواهد شد، جزئیات این برنامه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه