رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 تیر 1401 - 13:08
  • کد خبر : ۱۲۰۷۷
  • چاپ خبر : بازگشت آنسامبل سیریا به زادگاهش

بازگشت آنسامبل سیریا به زادگاهش

آنسامبل موسیقی سیریا بعد از ۴ سال از آغاز فعالیتش، ۲۳ تیرماه دوباره در بوشهر زادگاهش به روی صحنه می‌رود. به نقل از روابط عمومی آنسامبل سیریا، ماکان صغیری تهیه کننده آنسامبل سیریا درباره این کنسرت گفت: اولین اجرای آنسامبل موسیقی بوشهری سیریا در بوشهر برگزار شد و امسال با گذشت ۴ سال از فعالیت […]

آنسامبل موسیقی سیریا بعد از ۴ سال از آغاز فعالیتش، ۲۳ تیرماه دوباره در بوشهر زادگاهش به روی صحنه می‌رود.

به نقل از روابط عمومی آنسامبل سیریا، ماکان صغیری تهیه کننده آنسامبل سیریا درباره این کنسرت گفت: اولین اجرای آنسامبل موسیقی بوشهری سیریا در بوشهر برگزار شد و امسال با گذشت ۴ سال از فعالیت گروه و کنسرت های متعدد در شهرهای ایران، بار دیگر این آنسامبل در بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

وی ادامه داد: در این کنسرت، آنسامبل سیریا قطعات آلبوم «میزدوتایی» و چند قطعه دیگر از جمله «بمونی»،«بیچاره» و… را اجرا خواهد کرد.

صغیری با اشاره به تعویق کنسرت سیریا در بندرعباس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود کنسرت سیریا ۱۹ تیرماه در بندرعباس برگزار شود که به احترام زلزله‌ زدگان این استان، کنسرتمان را در تاریخ دیگری برگزار می کنیم.

کنسرت آنسامبل سیریا با حضور بهروز شریفیان، امیرحسین ماهینی، معین پاکباز، مهدی منفرد، فرشاد برنجی و مهدی ناصری به خوانندگی محمد لاریان ۲۳ تیرماه در دو سانس ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ در تالار لیان شهر بوشهر به روی صحنه خواهد رفت. بلیت فروشی این کنسرت در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

منبع: موسیقی ایرانیان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه