رفتن به بالا
  • شنبه - 11 تیر 1401 - 14:27
  • کد خبر : ۱۱۹۲۹
  • چاپ خبر : آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» رونمایی شد

آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» رونمایی شد

آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» اثر جدید «هامان» در فرهنگسرای اندیشه رونمایی شد. در این برنامه ضمن اجرای زنده قطعاتی از آلبوم و نمایش مستندی از پشت صحنه‌های ضبط آلبوم، آلبوم نقد و بررسی شد. ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، مسعود نوروزی، عماد نکویی، کریم قربانی، مهرداد عالمی، ناصر رحیمی، حسن فراهانی، فرشاد […]

آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» اثر جدید «هامان» در فرهنگسرای اندیشه رونمایی شد. در این برنامه ضمن اجرای زنده قطعاتی از آلبوم و نمایش مستندی از پشت صحنه‌های ضبط آلبوم، آلبوم نقد و بررسی شد.

ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، مسعود نوروزی، عماد نکویی، کریم قربانی، مهرداد عالمی، ناصر رحیمی، حسن فراهانی، فرشاد شیخی، فیروز ویسانلو و مسعود همایونی از جمله نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند.

آلبوم «تیغ و ترانه» شامل ۱۰ قطعه موسیقی است که محمدرضا چراغعلی ساخت و تنظیم موسیقی آن را برعهده داشته و ترانه‌ها از سروده‌های «هامان» است. هامان از خوانندگان سبک «پاپ – کلاسیک» است که آواز را زیر نظر محمد نوری و پری زنگنه آموخته است. او در سرودن شعر و ترانه نیز خود را وامدار سیدعلی صالحی می‌داند.

این مراسم در روز جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه