رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 تیر 1401 - 11:12
  • کد خبر : ۱۱۸۱۰
  • چاپ خبر : تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای درگذشت مرحوم کریمخانی

تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای درگذشت مرحوم کریمخانی

به گزارش خبرآوا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی درگذشت محمد علی کریمخانی ذاکر اهل بیت (ع) و خواننده پیشکسوت آثار آیینی مذهبی را تسلیت گفت. در پیام تسلیت اسماعیلی آمده است: انا لله و انا الیه راجعون صدای ماندگار ذاکر […]

به گزارش خبرآوا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی درگذشت محمد علی کریمخانی ذاکر اهل بیت (ع) و خواننده پیشکسوت آثار آیینی مذهبی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت اسماعیلی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

صدای ماندگار ذاکر خوش الحان اهل‌بیت عصمت و طهارت که دل‌های عاشقان امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به مضجع مطهر او گره می‌زد، خاموش شد و دوستدارانش را غرق در ماتم کرد.

استاد محمدعلی کریمخانی، نواگر نغمه‌های ولایی و عاشق و شیفته سالار شهیدان بود و هنر والا و صدای پرطنین خود را وقف حضرات معصومین نمود تا در روز واپسین دستگیر او باشند و در اعلی علیین پناهش دهند و چه سعادتی از این بالاتر که مردم چهره و صدای او را با امام رضا (ع) می‌شناختند و با قطعه «آمدم ای شاه پناهم بده» اشک می‌ریختند و حاجت خویش را به امام مهربان عرضه می‌کردند.

در آستانه ایام زیارتی مخصوص امام هشتم شیعیان، ضمن عرض تسلیت فقدان این ذاکر پیشکسوت و دلسوخته به عموم هموطنان، عاشقان حسینی و خانواده معزز استاد کریمخانی، از درگاه حضرت احدیت برای روح آن عزیز سفر کرده آمرزش و آرامش و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستارم.

خبرآوا/ م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه