رفتن به بالا
  • دوشنبه - 30 خرداد 1401 - 09:29
  • کد خبر : ۱۱۷۸۶
  • چاپ خبر : «از کاروان رفته» منتشر شد

«از کاروان رفته» منتشر شد

به نقل از روابط عمومی پروژه، «از کاروان رفته» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی است که طی روزهای اخیر به همت سیامک جهانگیری و آواز اشکان کمانگری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. سیامک جهانگیری، آهنگساز، نوازنده نی و مدرس موسیقی دانشگاه تهران درباره این آلبوم توضیح داد: مجموعه حاضر گزیده‌ای است معطوف […]

به نقل از روابط عمومی پروژه، «از کاروان رفته» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی است که طی روزهای اخیر به همت سیامک جهانگیری و آواز اشکان کمانگری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

سیامک جهانگیری، آهنگساز، نوازنده نی و مدرس موسیقی دانشگاه تهران درباره این آلبوم توضیح داد: مجموعه حاضر گزیده‌ای است معطوف به انتخابِ کششِ درون از آثار دوره‌ای خاص که افزون بر زیبایی ساخت و پرداخت قطعات، محصولِ ذهن و دلِ خالقان بی‌تکراری است که موسیقی را همدم و همنشین زیسته‌اند. برون‌دادِ یک اندیشه‌ی مقارن است، چندان که می‌توان جمعی را در فردی و فردی را در جمعی از کلام و آوایش جست، و هم از این‌روست که ماندنی‌ست و مانده است.

جهانگیری افزود: «از کاروانِ رفته» گرچه به نام رضا و مرتضی محجوبی آراسته شده اما آکنده از یاد ابوالحسن صبا، غلامحسین بنان، رهی معیری و بسیارانی دیگر از آن نسل نجیب است.

در این آلبوم، اشکان کمانگری به‌ عنوان خواننده، وحید فتایی به‌عنوان نوازنده، سیروس جمالی به‌عنوان ترانه‌سرا و محیا فرمانی به‌عنوان طراح جلد و موشن گرافیست، جهانگیری را همراهی کرده‌اند.

جهانگیری تاکنون آلبوم‌های مختلفی ازجمله «مطرب درد»، «می‌رسد باران»، «ترنمی برای صبح»، «۲۴ چهارمضراب از ابوالحسن صبا»، «بدرقه‌ی ماه»، «در رگ تاک» و … را روانه بازار موسیقی کرده است.

آلبوم «از کاروانِ رفته» از صبح روز ۲۸ خرداد توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «نغمه ساز آواز» به مدیریت امیر مردانه روانه بازار شده و در تمامی فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و هنری قابل تهیه است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه