رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 خرداد 1401 - 10:31
  • کد خبر : ۱۱۷۴۳
  • چاپ خبر : کنسرت نمایش «سی صد» به تعویق افتاد

کنسرت نمایش «سی صد» به تعویق افتاد

کنسرت نمایش «سی صد» به کارگردانی امیرجدیدی، موسیقی برادران پورناظری و خوانندگی رضا بهرام که قرار بود از روز بیست و هفتم خرداد سال جاری با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر کشورمان در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد. طی آنچه در سامانه فروش بلیت […]

کنسرت نمایش «سی صد» به کارگردانی امیرجدیدی، موسیقی برادران پورناظری و خوانندگی رضا بهرام که قرار بود از روز بیست و هفتم خرداد سال جاری با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر کشورمان در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

طی آنچه در سامانه فروش بلیت این پروژه موسیقایی نمایشی قید شده، اجرای روزهای بیست و هفتم و بیست هشتم خرداد به روزهای سوم و چهارم تیر موکول شده است. این در حالی است که اجرای برنامه در روزهای ۳۱ خرداد، اول تیر و دوم تیر بر اساس اعلام قبلی به قوت خود باقی است و تماشاگران می‌توانند بر اساس بلیت رزرو شده برای تماشای برنامه اقدام کنند.

اگرچه دست اندرکاران این پروژه هنوز به دلایل تعویق برگزاری کنسرت به نکته‌ای اشاره نکرده اند اما با اعلام رسمی روز دوشنبه ۲۳ خرداد مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد و توضیحاتی که سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی روزهای گذشته در توئیت خود به آن اشاره داشته به نظر می‌آید، سفر اخیر نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به کشورمان دلیل اصلی تعطیلی مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد و به تبع آن تعویق در آماده سازی و برگزاری کنسرت نمایش «سی صد» باشد زیرا مدیریت کاخ سعدآباد روز دوشنبه ۲۳ خرداد اعلام کرد که این مجموعه به علت ادامه برنامه‌های مراسم ریاست جمهوری و حضور هیأتی از ونزوئلا در روزهای ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ خرداد نیز تعطیل است.

وحید رحمتی مدیریت کاخ سعدآباد در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها با اعلام این خبر گفته بود: این مجموعه به علت ادامه برنامه‌های مراسم ریاست جمهوری و حضور هیأتی از ونزوئلا در روزهای آتی نیز تعطیل خواهد بود و امکان بازدید عموم وجود ندارد.

کنسرت نمایش «سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، آهنگ‌سازی تهمورس پورناظری، خوانندگی رضا بهرام، تهیه کنندگی محمد حسین توتونچیان و حضور تعدادی از ستارگان سینما و تلویزیون در کاخ سعد آباد اجرا می‌شود. در این اثر هنرمندانی چون جواد عزتی، مهران غفوریان، دلنیا آرام، ماهور الوند، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

«سی‌صد» بر اساسِ نوشته از «ری بردبری» طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب‌سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد. ایجاد کنش در بطن ذهنِ مخاطب در حفظِ زبان ملی ایرانیان به عنوان مرکزِ یک‌پارچگی سرزمین، و پیوند دوباره جوانان با موسیقی و شعر اصیل یکی دیگر از مهم‌ترین اهدافِ این پروژه است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

انتشار تک‌آهنگ رضا بهرام برای کنسرت نمایش سی صد

«سی‌صد» با بازی جواد عزتی و صدای رضا بهرام اجرا می‌شود

«سی صد» در سعدآباد روی صحنه می‌رود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه