رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 خرداد 1401 - 11:28
  • کد خبر : ۱۱۷۶۲
  • چاپ خبر : کنسرت شهرام ناظری در کاشان

کنسرت شهرام ناظری در کاشان

شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی در ادامه برگزاری تور شهرستان‌های خود روز دوم تیر کنسرتی را در سرای عامری‌ها شهر کاشان برگزار می‌کند. در ادامه تور کنسرت‌های شهرستان‌های شهرام ناظری، اجرای زنده دیگری روز دوم تیر در شهر کاشان برگزار می‌شود. شهرام ناظری که اسفند سال گذشته از تازه‌ترین آلبوم خود به نام «خنیاگر» با […]

شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی در ادامه برگزاری تور شهرستان‌های خود روز دوم تیر کنسرتی را در سرای عامری‌ها شهر کاشان برگزار می‌کند.

در ادامه تور کنسرت‌های شهرستان‌های شهرام ناظری، اجرای زنده دیگری روز دوم تیر در شهر کاشان برگزار می‌شود.

شهرام ناظری که اسفند سال گذشته از تازه‌ترین آلبوم خود به نام «خنیاگر» با موسیقی مسعود خضری در موزه موسیقی رونمایی کرده بود، در کنسرت پیش رو که به نوعی ادامه تور کنسرت‌های شهرستان شوالیه آواز ایران است، قطعاتی از آثار منتخب خود را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

این خواننده که چندی پیش در مراسم جایزه حکیم نظامی نشان عالی یونسکو را دریافت کرده بود، طی هفته‌های اخیر تصمیم به برگزاری مجموعه کنسرت‌هایی در شهرهای کشور کرده که از جمله آن می‌توان به برگزاری کنسرت در شهر اصفهان اشاره کرد.

به نظر می‌آید این خواننده برای برگزاری کنسرت در پایتخت نیز برنامه ریزی‌هایی را انجام داده باشد که هنوز درباره جزییات این کنسرت‌ها اطلاع رسانی انجام نشده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه