رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 خرداد 1401 - 10:25
  • کد خبر : ۱۱۷۳۹
  • چاپ خبر : توضیح همایون درباره اختلال‌ در سامانه فروش بلیت کنسرت

توضیح همایون درباره اختلال‌ در سامانه فروش بلیت کنسرت

همایون شجریان اعضای ارکستر خود را طی انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش معرفی کرد. او از دور تازه کنسرت‌هایش از عنوان «به رنگ صدا» استفاده کرده است. اسامی اعضای ارکستر، طراحان و دیگر عوامل همایون شجریان برای تور کنسرت‌های «به رنگ صدا» به این قرار است؛ آرش گوران (رهبر ارکستر)، سحر فروزان (مدیر برنامه)، آزاد […]

همایون شجریان اعضای ارکستر خود را طی انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش معرفی کرد. او از دور تازه کنسرت‌هایش از عنوان «به رنگ صدا» استفاده کرده است.

اسامی اعضای ارکستر، طراحان و دیگر عوامل همایون شجریان برای تور کنسرت‌های «به رنگ صدا» به این قرار است؛

آرش گوران (رهبر ارکستر)، سحر فروزان (مدیر برنامه)، آزاد میرزاپور (نوازنده عود و سه‌تار)، مهیار طریحی (نوازنده سنتور)، مهرزاد اعظمی‌کیا (نوازنده کمانچه)، حسین رضایی‌نیا (نوازنده دف، طبل باس، بندیر، شیکر)، همایون نصیری (نوازنده بندیرباس، کاخن، کوزه، استیر، درام، راید-های هت)، آیین مشکاتیان (نوازنده تمبک و کوزه و کاخن)، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، دانیال جورابچی و فرشاد شیرانی (نوازندگان ویولن یک)، نیلوفر محبی، آرمین قضاتی، علیرضا چهره قانی و بهار فلسفی (نوازندگان ویولن دو)، مازیار ظهیرالدینی،  پیمان ابوالحسنی و پرهام میلانی (نوازندگان ویولن آلتو)، مهدی عبدی و یاسمن کوزه‌گر (نوازنده ویولنسل)، هادی اسماعیلی (نوازنده کنترباس)، امیردارایی (نوازنده پیانو)، غلامرضا صادقی (صدابردار)، رضا موسوی (طراحی و کارگردانی صحن)ه، مصطفی طباطبایی و گروه همراه (ساخت و اجرای دکور)، محمد صیدآبادی (طراح نور)، آیدا آب‌پرور (تولید تصاویر)، خشایار لهراسبی (طراحی و ساخت ویدئو کلیپ «دیار عاشقی هایم»،) آیدین کشاورز و گروه همراه (اجرای مپینگ)، شیما میرحمیدی (طراح لبا) و کامیار مینوکده (عکاس )اعضای گروه اجرای کنسرت «به رنگ صدا» همایون شجریان را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است کنسرت‌های شجریان که قرار بود طی روزهای آینده برگزار شود در سامانه بلیت فروشی تیوال به دلیل ازدحام و استقبال مخاطبان با اختلال مواجه شده بود که همایون شجریان در پستی دیگر درباره این اتفاق و حل مشکل ایجاد شده توضیحاتی داده است. او نوشته است:

«مخاطبان محترم با سپاس از مهر و لطف شما پس از پیش آمدن اتفاق‌های روز ۲۲ خرداد در سایت تیوال گزارشی از موضوع را به استحضار علاقه‌مندان می‌رسانم سایت تیوال با آگاهی از اشتیاق مخاطبان آمادگی لازم برای مراجعه چندین برابر نسبت به پیشینه ظرفیت فروش را با ارتقاء و افزایش امکانات فنی و سخت افزاری و نرم افزاری تدارک دیده بود. از آنجا که تعداد مراجعه کنندگان روز یکشنبه ۲۲ خرداد در همان ثانیه‌های نخستین بسیار فراتر از تصور به بیش از ۱۵ برابر رسید، این سایت با کندی مواجه گردید که بلافاصله تصمیم به توقف فرایند فروش گرفته شد. با توجه به موضوع فوق در زمان کوتاه باقی مانده تا شروع اجرای کنسرت‌ها چند راه کار میسر و عملی بررسی و نهایی شد؛

۱. تعداد روزهای اجرای برنامه از پنج اجرا به ۱۱ اجرا در تیر ماه افزایش یافت.

۲. سایت تیوال مجددا نسبت به ارتقا بیشتر و افزایش امکانات فنی سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای افزایش ظرفیت سایت خود اقدام کرد.

۳. از آنجا که بخش جدی از مشکل پیش آمده به دلیل مراجعه همزمان علاقه مندان در راس ساعت اعلام شده بود برای مدیریت این موضوع و پرهیز از ترافیک لحظه‌ای بیش از اندازه علاقه‌مندان می‌توانند به فراخور در روز سه شنبه ۲۴ خرداد برای خرید بلیط به سایت تیوال مراجعه نمایند و ساعت مشخص اعلام نمی‌شود.

با سپاس و امید دیدار شما عزیزان»

این درحالی است که همایون قبل‌تر درباره اشکالات ایجاد شده برای خرید بلیت اینگونه گفته بود:

«در همان دقایق اولیه سامانه فروش بلیت با تراکنش بی سابقه‌ای رو به رو شد که با وجود تمهیدات قبلی باعث کندی بسیار زیاد در سامانه شد. اندکی از مراجعان در دقایق اولیه موفق به تهیه بلیت گردیدند و بسیاری دیگر با مشکل رو به رو شدند. در این وضعیت از سایت تقاضا کردم که فروش متوقف شود تا به ساز و کاری کارآمدتر برسیم و خدمتتان اعلام می‌کنیم. خواهشمندم از خرید بلیت از سایت‌های دیگر و با قیمت گزاف خودداری فرمایید. عزیزان به غیر از روزهای اول، دوم، سوم، پنجم و ششم تیرماه که شروع مجدد ارائه بلیت آنها متعاقباً اعلام خواهد شد، با تمدید روزهای بیشتر کنسرت تاریخ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم و هفدهم، هجدهم و نوزدهم تیرماه نیز برای حضور شما علاقه مندان به آنها اضافه خواهد شد.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط:

فروش بلیت کنسرت همایون شجریان متوقف شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه