رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 خرداد 1401 - 14:46
  • کد خبر : ۱۱۶۰۱
  • چاپ خبر : «ترانه‌بازی» سیامک عباسی بالاخره منتشر می‌شود

«ترانه‌بازی» سیامک عباسی بالاخره منتشر می‌شود

سیامک عباسی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز به‌زودی دومین آلبوم رسمی خود را با عنوان «ترانه‌بازی» در ۱۰ قطعه منتشر می‌کند. سیامک عباسی خواننده، نوازنده، آهنگساز، شاعر، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده به تازگی دومین آلبوم رسمی خود را با عنوان «ترانه‌بازی» در فضایی عاشقانه با ۱۰ قطعه منتشر خواهد کرد. این آلبوم موسیقی در فضایی عاشقانه تنظیم شده است و مضامینی اجتماعی […]

سیامک عباسی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز به‌زودی دومین آلبوم رسمی خود را با عنوان «ترانه‌بازی» در ۱۰ قطعه منتشر می‌کند.

سیامک عباسی خواننده، نوازنده، آهنگساز، شاعر، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده به تازگی دومین آلبوم رسمی خود را با عنوان «ترانه‌بازی» در فضایی عاشقانه با ۱۰ قطعه منتشر خواهد کرد.

این آلبوم موسیقی در فضایی عاشقانه تنظیم شده است و مضامینی اجتماعی هم در دل خود جای داده است. از بین ۱۰ قطعه آلبوم «ترانه‌بازی» دو قطعه «ما همو داریم» و «رفیق آرزوهات باش» پیش‌تر منتشر شده اند و در این آلبوم با تنظیم و میکس و مسترینگ متفاوت به مخاطبان ارائه می‌شوند.

تمام ترانه‌ها و ملودی‌های این آلبوم توسط سیامک عباسی و با همراهی هنرجویان این خواننده و ترانه‌سرا در دوره‌های مختلف «ترانه‌سازی» در شهرهای مختلف کشور مانند شیراز و تهران ساخته شده است و با تنظیم سیامک عباسی و دیگر تنظیم کننده‌ها به زودی منتشر خواهد شد.

عباسی که در حوزه ادبیات و موسیقی تحصیلات آکادمیک دارد و هم اکنون در مقطع دکتری رشته «زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات غنایی» تحصیل می‌کند، خوانندگی را به صورت رسمی از اوایل دهه ۹۰ آغاز کرده است و تا برگزاری اولین کنسرت رسمی خود در ۲۹شهریور ۱۳۹۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران هیچ کس چهره این خواننده‌ را ندیده بود.

آلبوم «خوشبختیت آرزومه» با ۱۳ قطعه گلچینی از اشعار و ترانه‌های این خواننده از کتاب شعری با همین نام است که توسط خود او در سال ۱۳۹۱ و در بیست‌وپنجمین نمایشگاه کتاب منتشر شده بود؛ البته ۲ قطعه از این آلبوم با شعری از حسین غیاثی اجرا شده بود.

عباسی در تمام سال‌های فعالیت خود قطعه‌های متعددی را با محتوای انگیزشی، عاشقانه، اجتماعی و فلسفی  منتشر کرده است که از میان آن‌ها، قطعه‌هایی چون «تنهایی»، «عشق»، «عکس»، «پناه»، «کوه»، «دلفریب»، «ببین چقدر دوست دارم»، «تو رو دوست دارم»، «دچار» و «روزای خوب» از جمله آثار پرمخاطب اوست.

وزارت ارشاد مجوز صادر نمی‌کند

عباسی اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱ در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرده بود که تمام مراحل تولید نهایی آلبوم «ترانه‌بازی» انجام شده است و تنها دلیل منتشر نشدن این آلبوم تاخیر در دریافت مجوز و مشخص نبودن شرکت و پلتفرم پخش‌کننده آلبوم است.

خواننده قطعه «عشق» که به عنوان داوری در چهارمین جایزه ادبی افشین یداللهی حضور داشت به پاس فعالیت‌های ادبی و موسیقایی خود در بخش «یک خاطره از امروز» در کنار فرزاد فرزین و گروه موسیقی «دوباره» تجلیل شد.

قرار است که پس از دریافت مجوزها و هماهنگی‌های لازم نشست خبری برای انتشار این آلبوم برگزار شود و پس از انتشار این آلبوم تور کنسرت داخل ایران و حتی خارج این ایران جزو اولویت‌های سیامک عباسی قرار بگیرد.

عباسی در بخش دیگر از توضیحات خود در صفحه اینستاگرام به انتشار قطعه‌ها و آثار متعدد و پرکار شدن خود خبر داد و اعلام کرد که تولید و ضبط آلبوم بعدی خود را هم به‌تازگی آغاز کرده است که آلبوم بعدی خود در اتمسفری اجتماعی منتشر خواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه