رفتن به بالا
  • یکشنبه - 11 اردیبهشت 1401 - 11:01
  • کد خبر : ۱۱۱۱۰
  • چاپ خبر : انتشار تک‌آهنگ «خودت باش» خدارحمی

انتشار تک‌آهنگ «خودت باش» خدارحمی

بهنام خدارحمی از نوازندگان و آهنگسازان موسیقی کشورمان در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود تک‌آهنگ بی‌کلام «خودت باش» را منتشر کرد. به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی پروژه، بهنام خدارحمی نوازنده و آهنگساز کشورمان که در حوزه‌های مختلفی از موسیقی فعال است چندی قبل آهنگسازی و تنظیم آهنگ «خودت باش» را به سرانجام رساند. […]

بهنام خدارحمی از نوازندگان و آهنگسازان موسیقی کشورمان در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود تک‌آهنگ بی‌کلام «خودت باش» را منتشر کرد.

به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی پروژه، بهنام خدارحمی نوازنده و آهنگساز کشورمان که در حوزه‌های مختلفی از موسیقی فعال است چندی قبل آهنگسازی و تنظیم آهنگ «خودت باش» را به سرانجام رساند.

در توضیحات تکمیلی این قطعه که با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد منتشر شده، آمده است:

«تک آهنگ جدید خدارحمی یک موسیقی کلاسیکِ بدون کلام و برای ارکستر زهی تنظیم شده است. در این اثر مهدی سالک اردستانی نظارت و مدیریت صدای قطعه را نیز به عهده داشته است.»

به گفته بهنام خدارحمی وی بعد از تحت تاثیر قرار گرفتن قسمتی از متن رُمان «ژان کریستف» تصمیم می‌گیرد «خودت باش» را آهنگسازی و ضبط کند، در واقع این قطعه برداشتی آهنگین از متن «جرات کنید و زشت باشید» است.

در بخشی از این اثر نوشته شده است: «اگر موسیقی بد را دوست دارید رک و راست بگویید. خود را همان که هستید نشان بدهید. این بزک تهوع انگیز دوروئی و دو پهلویی را از چهره روح خود بزدایید و با آب فراوان بشویید. به راستی نشان یک انسان متمدن این است که خودش باشد و حق جو باشد.»

می توانید این تک آهنگ را بشنوید:

خبرنگار: م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه