رفتن به بالا
  • شنبه - 10 اردیبهشت 1401 - 14:21
  • کد خبر : ۱۱۰۷۳
  • چاپ خبر : نام خلیج فارس و ایرانی بودن افتخارآفرین است
قاسم افشار:

نام خلیج فارس و ایرانی بودن افتخارآفرین است

قاسم افشار می‌گوید که نام خلیج فارس و ایرانی بودن برای من بسیار افتخارآفرین است. من در سال ۸۰ ترانه «خلیج فارس» را بازخوانی کردم و خوشبختانه توانستم آن را به قطعه‌ای شناخته شده تبدیل کنم و اکنون از آن بسیار مفتخرم. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته […]

قاسم افشار می‌گوید که نام خلیج فارس و ایرانی بودن برای من بسیار افتخارآفرین است. من در سال ۸۰ ترانه «خلیج فارس» را بازخوانی کردم و خوشبختانه توانستم آن را به قطعه‌ای شناخته شده تبدیل کنم و اکنون از آن بسیار مفتخرم.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته میزبان قاسم افشار ـ خواننده ـ بود. وی پس از اجرای قطعات «خلیج فارس» و «آرامش» با میزبانان برنامه به گفت‌وگو نشست و درباره اهمیت خلیج‌ فارس برای ایرانیان سخن گفت. افشار همچنین در پایان برنامه از خاطرات خود در ماه رمضان صحبت کرد.

وی افزود: در گذشته دو قطعه موسیقی را به مرحله انتشار رساندم و یک قطعه دیگر بعد از عید فطر امسال منتشر خواهد شد. این قطعه بسیار اجتماعی است و در حال حاضر فعالیت‌های تصویربرداری و تنظیم آن انجام می‌شود. ملودی این کار توسط عباس اسدزاده ساخته شده و شعر آن را بابک صحرایی گفته است.

او بیان کرد: بهترین خاطرات من از ماه رمضان برای دوران ۱۰ الی ۱۴ سالگی است که همسایه‌ها برای بیدار کردن یکدیگر به هنگام سحر به درب می‌کوبیدند. در گذشته رفت‌وآمدها بسیار بیشتر بود و نگاه تجملی در سفره‌های افطار خانواده‌ها وجود نداشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه