رفتن به بالا
  • شنبه - 10 اردیبهشت 1401 - 14:42
  • کد خبر : ۱۱۰۸۲
  • چاپ خبر : فراخوان مسابقه آهنگسازی رضا کروریان منتشر شد

فراخوان مسابقه آهنگسازی رضا کروریان منتشر شد

فراخوان هفتمین مسابقه‌ آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک «جایزه‌ رضا کروریان» ۱۴۰۱ اعلام شد. مدیر روابط عمومی گروه موسیقی یارآوا در اینباره گفت: به دلایل مختلف از جمله مشخص نبودن وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها و هماهنگی‌های لازم با همکاران بین‌المللی مسابقه و فستیوال در همین رابطه، فراخوان امسال با تاخیر اعلام می‌شود. رژین منیبی درباره‌ مهلت ارسال آثار […]

فراخوان هفتمین مسابقه‌ آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک «جایزه‌ رضا کروریان» ۱۴۰۱ اعلام شد.

مدیر روابط عمومی گروه موسیقی یارآوا در اینباره گفت: به دلایل مختلف از جمله مشخص نبودن وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها و هماهنگی‌های لازم با همکاران بین‌المللی مسابقه و فستیوال در همین رابطه، فراخوان امسال با تاخیر اعلام می‌شود.

رژین منیبی درباره‌ مهلت ارسال آثار گفت: ۱۵ شهریور پایان مهلت ارسال است و بیش از ۵ ماه فرصت برای نوشتن آثار در اختیار آهنگسازان است.

منیبی در ارتباط با مقررات فنی مسابقه‌ی امسال گفت: این دوره از مسابقه در سه بخش انجام می‌شود: فیکسد مدیا با الزام استفاده از صدای سازهای مورد نظر مسابقه، ساز به همراه فیکسد مدیا و ساز به همراه لایو الکترونیک.

سازهای کوبه‌ای ایرانی و پرکاشن برای مسابقه‌ امسال انتخاب شده‌اند. همچنین قطعات برگزیده‌ی مسابقه‌ امسال توسط عطیه شاهوردی و فانیس گیولس اجرا خواهند شد. لازم به ذکر است اسامی سازها در فراخوان معرفی شده‌است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه