رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 31 فروردین 1401 - 12:57
  • کد خبر : ۱۰۹۸۲
  • چاپ خبر : شبکه شما در پی استعدادهای نو

شبکه شما در پی استعدادهای نو

جشنواره «نوترانه» با هدف خلق بستری برای موسیقی نواحی ایران در نظر دارد از خوانندگانِ بااستعداد همه استان‌های کشور دعوت به عمل آورده تا بتوانند هنر و استعداد خود را در زمینه آواز محلی اصیل ایرانی به نمایش بگذارند. این جشنواره از خوانندگان دعوت می‌کند تا در راستای رنگ‌آمیزی هویت فرمی برنامه، با لباس‌ها و پوشش محلیِ […]

جشنواره «نوترانه» با هدف خلق بستری برای موسیقی نواحی ایران در نظر دارد از خوانندگانِ بااستعداد همه استان‌های کشور دعوت به عمل آورده تا بتوانند هنر و استعداد خود را در زمینه آواز محلی اصیل ایرانی به نمایش بگذارند.

این جشنواره از خوانندگان دعوت می‌کند تا در راستای رنگ‌آمیزی هویت فرمی برنامه، با لباس‌ها و پوشش محلیِ منطقه خود به اجرای موسیقی در استودیوی «نوترانه» بپردازند.

استودیو «نوترانه» در اولین دوره این جشنواره در سال ۱۴۰۱ با از میان برداشتن محدودیت‌های جغرافیای میزبان خوانندگان مستعد نواحی از سراسر ایران خواهد شد.

خوانندگان برتر هر مرحله با نظر مستقیم مردم انتخاب شده و بعد مورد حمایت اساتید و کارشناسان برنامه قرار می‌گیرند. تاکنون ۱۰ روز از فراخوان این برنامه گذشته است و صدها اثر موسیقیایی از نقاط مختلف ایران با گویش‌های متفاوت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حمیدرضا حسینی رئیس دفتر موسیقی استان‌های صداوسیما دبیر جشنواره و سامان ارس خان مجری مسابقه خوانندگی است که در قالب برنامه «هفت ترانه» و از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

 

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه