رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 فروردین 1401 - 21:14
  • کد خبر : ۱۰۹۷۶
  • چاپ خبر : «شور در روشنایی» حمید بهروزی‌نیا منتشر شد

«شور در روشنایی» حمید بهروزی‌نیا منتشر شد

تازه‌ترین اثر حمید بهروزی‌نیا با عنوان «شور در روشنایی» منتشر شد. به نقل از روابط عمومی، حمید بهروزی‌نیا آهنگساز و نوازنده تار و سه تار درباره تازه‌ترین اثر خود گفت: اثر جدیدم با عنوان «شور در روشنایی» که به تکنوازی تار اختصاص دارد، منتشر شد که آهنگسازی و نوازندگی این اثر موسیقایی توسط خود من انجام شده است. نوازنده […]

تازه‌ترین اثر حمید بهروزی‌نیا با عنوان «شور در روشنایی» منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی، حمید بهروزی‌نیا آهنگساز و نوازنده تار و سه تار درباره تازه‌ترین اثر خود گفت: اثر جدیدم با عنوان «شور در روشنایی» که به تکنوازی تار اختصاص دارد، منتشر شد که آهنگسازی و نوازندگی این اثر موسیقایی توسط خود من انجام شده است.

نوازنده تار و سه تار بیان کرد: قرار بود از ساز کوبه‌ای هم در این اثر استفاده شود، ولی در نهایت این قطعه فقط با تکنوازی تار منتشر شد.

این آهنگساز افزود: این اثر موسیقایی در آواز دشتی ساخته شده است، حال و هوای دشتی همیشه یادآور اندوه است ولی این اثر برخلاف دیگر آثار شور و امید را تداعی می‌کند. همچنین موزیک ویدیوی این قطعه در سفری که به آمریکا داشتم، ضبط شده است.

وی در پایان گفت: ضبط این اثر در استودیو هنر و توسط پیام سوری انجام شده است و میکس و مسترینگ آن به صورت مشترک برعهده پیام سوری و نیما اکبریان است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه