رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 فروردین 1401 - 15:00
  • کد خبر : ۱۰۹۶۴
  • چاپ خبر : «ماکان بند» در سالن میلاد کنسرت برگزار کرد

«ماکان بند» در سالن میلاد کنسرت برگزار کرد

به نقل از روابط عمومی پروژه، گروه ماکان بند شب گذشته ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این گروه موسیقایی از جمله مجموعه‌هایی بود که در قالبی کمتر انجام شده، برگزاری کنسرت در شب‌های ماه مبارک رمضان را تجربه کرد. ماکان بند شب گذشته گزیده‌ای از آهنگ‌های محبوب خود را […]

به نقل از روابط عمومی پروژه، گروه ماکان بند شب گذشته ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این گروه موسیقایی از جمله مجموعه‌هایی بود که در قالبی کمتر انجام شده، برگزاری کنسرت در شب‌های ماه مبارک رمضان را تجربه کرد.

ماکان بند شب گذشته گزیده‌ای از آهنگ‌های محبوب خود را برای هوادارانش اجرا کرد. امیر مقاره و رهام هادیان چند قطعه از آلبوم جدیدشان را هم خواندند.

«واقعی»، «معرفت»، «حق بده»، «برو دارمت»، «یه لحظه نگام کن»، «آسه آسه»، «حالا که اومدی»، «نقاشی»، «دوره‌گرد»، «سادگیات»، «نارنجی»، «بی‌چتر»، «بی‌تقلب»، «دوتا ستاره»، «باتو» و «دو دقیقه بودی» حالا آهنگ‌هایی بودند که ماکان‌بند در کنسرت شب گذشته برای مخاطبانش اجرا کرد.

این گروه در روزهای آخر سال ۱۴۰۰، تازه‌ترین آلبوم خود را با عنوان «نقاشی» منتشر کرد. آلبومی که با استقبال مخاطبان همراه شد.

ماکان بند در ماه‌های آینده هم کنسرت‌های دیگری را برای مخاطبانش روی صحنه خواهد برد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه