رفتن به بالا
  • سه شنبه - 23 فروردین 1401 - 14:53
  • کد خبر : ۱۰۸۷۲
  • چاپ خبر : کوچ رمضانی کنسرت‌های موسیقی از پایتخت

کوچ رمضانی کنسرت‌های موسیقی از پایتخت

کنسرت موسیقی جمعی از خوانندگان سنتی و پاپ همزمان با ماه مبارک رمضان در خارج از پایتخت و شهرستان‌ها برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، همزمان با ماه مبارک رمضان و بهبود نسبی شرایط کرونا، کنسرت‌های کمتری در شهر تهران اجرا می‌شود و خوانندگان سرشناس موسیقی ایرانی و پاپ نیز کنسرت‌های خود را در […]

کنسرت موسیقی جمعی از خوانندگان سنتی و پاپ همزمان با ماه مبارک رمضان در خارج از پایتخت و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، همزمان با ماه مبارک رمضان و بهبود نسبی شرایط کرونا، کنسرت‌های کمتری در شهر تهران اجرا می‌شود و خوانندگان سرشناس موسیقی ایرانی و پاپ نیز کنسرت‌های خود را در برخی شهرها از جمله کرمان و جزیره کیش برگزار می‌کنند.

علیرضا قربانی نخستین کنسرت خود را در قرن جدید با عنوان با من بخوان به آهنگسازی حسام ناصری چهارشنبه و پنجشنبه(۲۴ و ۲۵ فروردین) در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۳۰ در سالن ورزشی فجر کرمان اجرا می‌کند. سامان صمیمی (ویولن و کمانچه)، میلاد محمدی (تار و سه تار)، زکریا یوسفی(سازهای کوبه‌ای)، امین عطایی(تار)، طناز اسدالهی و نگار فرجی(ویولن) از جمله نوازندگانی هستند که قربانی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

برخی از خوانندگان پاپ نیز کنسرت‌هایی را در جزیره کیش برگزار می‌کنند؛ علیرضا طلیسچی سه‌شنبه(۲۳ فروردین) ساعت ۲۳:۵۹ در رویال هال پانوراما، محسن یگانه سه‌شنبه(۲۳ فروردین) ساعت ۲۳:۵۹ در کنسرت هال مریم و بهنام بانی پنجشنبه(۲۵فروردین) ساعت ۲۳:۵۹ در کنسرت هال مریم کیش میزبان علاقه‌مندان خود هستند.

کنسرت گروه ماکان تنها کنسرتی است که در تهران اجرا می‌شود، این کنسرت شنبه (۲۷ فروردین) در دو سانس ۲۰ و ۲۳ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا می‌شود.

بعضی از سایت‌های فروش بلیت کنسرت‌های موسیقی اعلام کردند که برای ورود به سالن اجرا به همراه داشتن کارت واکسن، ماسک و دستکش حین ورود به سالن اجرا الزامی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه