رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 فروردین 1401 - 11:38
  • کد خبر : ۱۰۸۳۱
  • چاپ خبر : پخش تصنیفی از حافظ در رادیو فرهنگ

پخش تصنیفی از حافظ در رادیو فرهنگ

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رادیو، برنامه شماره ۴۴۳ با کاروان شعر و موسیقی دوشنبه ۲۲فروردین ماه با گرامیداشت یاد حسین قوامی فاخته ای که خاموش شد تصنیف مژده ای دل تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می شود. «مژده ای دل» اثری از آثار همایون خرم است که روی شعری از حافظ […]

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رادیو، برنامه شماره ۴۴۳ با کاروان شعر و موسیقی دوشنبه ۲۲فروردین ماه با گرامیداشت یاد حسین قوامی فاخته ای که خاموش شد تصنیف مژده ای دل تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می شود.

«مژده ای دل» اثری از آثار همایون خرم است که روی شعری از حافظ آهنگسازی کرده است و حسین قوامی (فاخته ای) آن را خوانده است.البته بازخوانی شعر با صدای حسام الدین سراجو مهرداد کاظمی نیز در این برنامه شنیدنی است.
در این برنامه صحبت از «حسین قوامی» است؛ خواننده ای که بیش از نیم قرن به موسیقی ایرانی خدمت کرد و همواره از مقامی والابرخوردار بود. اشعار را آنچنان واضح می خواند که هر شنونده ای می توانست آن را بفهمد، احساس کند و به آن علاقه مند شود.
برنامه « با کاروان شعر و موسیقی » ساعت۱۲:۳۰ تهیه کنندگی « یلدا احتشامی» و اجرای « مریم واعظ پور» روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه