رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 فروردین 1401 - 15:15
  • کد خبر : ۱۰۸۴۴
  • چاپ خبر : نیما شمشادی مهمان ویژه برنامه جشن رمضان می‌شود

نیما شمشادی مهمان ویژه برنامه جشن رمضان می‌شود

شب نهم ویژه برنامه جشن رمضان با حضور نیما شمشادی، خواننده روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه ۵ سیما؛ نیما شمشادی امشب بیست و دوم فروردین ماه، در نهمین شب ماه مهمانی خدا جدیدترین قطعات موسیقی خود را در ویژه برنامه جشن رمضان اجرا خواهد […]

شب نهم ویژه برنامه جشن رمضان با حضور نیما شمشادی، خواننده روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه ۵ سیما؛ نیما شمشادی امشب بیست و دوم فروردین ماه، در نهمین شب ماه مهمانی خدا جدیدترین قطعات موسیقی خود را در ویژه برنامه جشن رمضان اجرا خواهد کرد.

همچنین به رسم هر شب ویژه برنامه ماه مهمانی خدا، از یک نیکوکار دعوت شده تا در «جشن رمضان» حضور پیدا کند و از چالش‌های خود طی سال‌های اخیر بگوید. محمد علی صحاب، نیکوکار امشب برنامه است که ماجرای فعالیت‌های خیرخواهانه خود را با بینندگان به اشتراک می‌گذارند.

گفتنی است؛ این ویژه برنامه هر شب به یکی از استان‌های ایران تقدیم می‌شود تا بینندگان از شرایط فعالیت نیکوکاران و نیازمندان در آن منطقه مطلع شوند.

اجرای جشن رمضان را قدسیه صالحی، مجری برنامه و بابک افرا به عنوان مهمان ویژه بر عهده دارند. این برنامه به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید، کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما است که در شب‌های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱، حوالی ساعت ۲۱:۴۰ تقدیم حضور ببیندگان خواهد شد.

بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه