رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 فروردین 1401 - 10:59
  • کد خبر : ۱۰۸۱۴
  • چاپ خبر : سینا حجازی: دانشگاه را نصفه رها کردم

سینا حجازی: دانشگاه را نصفه رها کردم

سینا حجازی: «دانشگاه به غیر از درس مسائل بسیاری به من آموخت». خاطرات سینا حجازی درباره فرار از کلاس‌های درس از بخش‌های جالب ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ سینا حجازی، خواننده نامدار پاپ، مهمان شب گذشته ویژه‌ برنامه جشن رمضان بود. او […]

سینا حجازی: «دانشگاه به غیر از درس مسائل بسیاری به من آموخت».

خاطرات سینا حجازی درباره فرار از کلاس‌های درس از بخش‌های جالب ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ سینا حجازی، خواننده نامدار پاپ، مهمان شب گذشته ویژه‌ برنامه جشن رمضان بود. او در این برنامه پس از اجرای قطعه‌ «تهران» و «دلتنگ» با آهنگسازی و تنظیم خود، از خاطرات دوران مدرسه و شروع یادگیری موسیقی صحبت کرد.

سینا حجازی، خواننده نامدار کشورمان پس از سلام و تبریک سال نو گفت: من اهل اصفهان هستم اما تنها یک سال برای دوران تحصیل در آنجا اقامت داشتم.

وی ادامه داد: از ابتدا از کلاس‌های درس فراری بودم. روز دوم سال اول ابتدایی به مادر من زنگ‌ زدند و او را به مدرسه احضار کردند؛ مسئولان مدرسه به مادرم گفتند زمانی که معلم تدریس می‌کند فرزند شما روی میز می‌ایستد و یا از کلاس خارج می‌شود. در دانشگاه هم پس از هشت ترم و زمانی که تنها دو واحد به پایان تحصیلم مانده بود از ادامه آن انصراف دادم. رشته من مدیریت در یک دانشگاه دولتی بود اما از اینکه دانشگاه را رها کردم راضی هستم. پس از آن هم به کلاس‌های موسیقی رفتم ولی آن را هم ادامه ندادم و تصمیم گرفتم سازهای مورد نظر خودم را به‌صورت خودآموز یاد بگیرم.

حجازی گفت: با وجود اینکه از کلاس‌ها فراری بودم باید بگویم در دانشگاه مسائل بسیاری به غیر از درس آموختم. افرادی که به دانشگاه می‌روند با کسانی که نمی‌روند بسیار تفاوت دارند چرا که محیط اجتماعی در آن محل تاثیر بسیاری بر آگاهی افراد دارد.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده سبک پاپ روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با سینا حجازی به گفت‌وگو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه