رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 فروردین 1401 - 10:06
  • کد خبر : ۱۰۷۵۰
  • چاپ خبر : علیرضا افتخاری مهمان «رخ به رخ» می شود

علیرضا افتخاری مهمان «رخ به رخ» می شود

سومین قسمت از «رخ به رخ» رمضانی که سه شنبه ۱۶ فروردین روانه آنتن می شود به شبِ علیرضا افتخاری خواننده خاطره‌ساز کشورمان اختصاص دارد. به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت از برنامه «رخ به رخ» پرفروش‌ترین خواننده ایرانی در هم‌صحبتی با امیرعلی دانایی به نکاتی از […]

سومین قسمت از «رخ به رخ» رمضانی که سه شنبه ۱۶ فروردین روانه آنتن می شود به شبِ علیرضا افتخاری خواننده خاطره‌ساز کشورمان اختصاص دارد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت از برنامه «رخ به رخ» پرفروش‌ترین خواننده ایرانی در هم‌صحبتی با امیرعلی دانایی به نکاتی از زندگی هنری و ویژگی‌های شخصیتی خود اشاره می کند.
این خواننده که تاکنون بیش از هفتاد آلبوم موسیقی منتشر کرده‌ است در مقام‌ها و سبک‌های مختلف موسیقی از جمله پاپ، تلفیقی و سنتی تجربه دارد و از همین رو با عنوان مرد هزارچهرهٔ موسیقی ایران از او یاد می‌شود.
در «رخ به رخ» که همه بخش های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش های این برنامه است.
این برنامه کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه