رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 26 اسفند 1400 - 14:40
  • کد خبر : ۱۰۶۶۷
  • چاپ خبر : «لوکا» جدیدترین آلبوم گروه لیان شنیدنی شد
جمعی از قطعات خاطره‌انگیز

«لوکا» جدیدترین آلبوم گروه لیان شنیدنی شد

آلبوم «لوکا» تجربه سال‌ها فعالیت گروه موسیقی لیان با سرپرستی محسن شریفیان منتشر شد. به نقل از روابط عمومی، تجربه سال‌ها اجرای گروه موسیقی لیان با سرپرستی محسن شریفیان در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ روانه بازار منتشر شد. این آلبوم با صدای آکا صفوی و اکلو فرامرزی توسط نشر جوان منتشر شده است. محسن شریفیان درباره جدیدترین مجموعه صوتی […]

آلبوم «لوکا» تجربه سال‌ها فعالیت گروه موسیقی لیان با سرپرستی محسن شریفیان منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی، تجربه سال‌ها اجرای گروه موسیقی لیان با سرپرستی محسن شریفیان در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ روانه بازار منتشر شد.

این آلبوم با صدای آکا صفوی و اکلو فرامرزی توسط نشر جوان منتشر شده است.

محسن شریفیان درباره جدیدترین مجموعه صوتی گروه لیان نوشته است: «زمانى که آواهای رام کننده‌ موج‌ها و بادها را به روایت ناخداها و دریانوردهای جنوب دنبال می کردم، به نغمه‌های دیگری در کرانه‌های خشک خلیج فارس رسیدم! هجاهای بیابانگردی که کارشان رام کردن شترها بود. پایش که بیفتد شتر، بدمست می‌شود! بدتر از هر جهازِ در موجی، وحشی‌تر از هر دریایی! در کهن بندر بوشهر به شتر، «لوک» و به ساربانش، «جَت» می‌گویند. جت‌ها، لوک‌ها را با ترانه راه می‌بردند… گفتگویی به رسم دریا و ساحل!»

نوزدهمین مجموعه محسن شریفیان نوازنده و پژوهشگر بوشهری حاوی ۱۰ قطعه منتخب از محبوب‌ترین قطعه‌های گروه موسیقی لیان بوده و ترانه‌های آن از میان شعرهای شاعران فولک جنوبی انتخاب شده‌ است.

حسین کاوه خو، مرتضی پالیزدان، حمزه مقدم، محمود بردک نیا، حمید اکبری، مرتی عزیززاده، فرزاد خسروی و محسن شریفیان، نوازندگان آلبوم صوتی «لوکا» هستند.

حیدو هدایتی طراح کاور و بهنام شهرکی صدابرداری و میکس و‌ مستر این اثر را انجام داده است.

نسخه فیزیکی آلبوم صوتی «لوکا» از طریق سایت لورکا و لیان برای علاقمندان در دسترس است و پخش فیزیکی آن بر عهده نشر جوان و پخش بین االمللی آن در اختیار زنگ رکورد است.

منبع خبر: صبا

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه