رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 26 اسفند 1400 - 14:32
  • کد خبر : ۱۰۶۵۹
  • چاپ خبر : «میشه با عشق» بهرام حصیری منتشر شد

«میشه با عشق» بهرام حصیری منتشر شد

جدیدترین اثر بهرام حصیری در قالب یک قطعه موسیقی ارکسترال با نام «میشه با عشق» با آهنگسازی و تنظیم بهنام خدارحمی منتشر و روانه بازار موسیقی شد. بهرام حصیری و بهنام خدارحمی در همکاری مشترک همزمان با فرارسیدن عید نوروز، قطعه موسیقی میشه با عشق را به مردم ایران هدیه دادند. ترانه این قطعه را صالحه زهره‌وند براساس ملودی سروده است و کوشا […]

جدیدترین اثر بهرام حصیری در قالب یک قطعه موسیقی ارکسترال با نام «میشه با عشق» با آهنگسازی و تنظیم بهنام خدارحمی منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

بهرام حصیری و بهنام خدارحمی در همکاری مشترک همزمان با فرارسیدن عید نوروز، قطعه موسیقی میشه با عشق را به مردم ایران هدیه دادند.

ترانه این قطعه را صالحه زهره‌وند براساس ملودی سروده است و کوشا صرافی گهر (ویلن ویولا)، امیر فیروزبخت (ویلن)، امیرحسین زندیان (ویلن)، داوود منادی (ویلنسل)، بهنام خدارحمی (پیانو)، محمدرضا محمدی (قانون)، امین یساولی (عود)، فرزاد کبیری (تار و سه تار)، پریسا احدی (سنتور)، حسن قره‌کاظمی (کلارینت)، بابک خواجه نوری، علی فتحعلیان (تنبک و دف) نوازندگی این آهنگ را برعهده داشته‌اند و مژگان محسنی، لی لا رضایی و هُدا باقری همخوانان این قطعه هستند و با صدابرداری نوید شاه‌بیگی و نیما اکبریان ضبط شده است.

میشه با عشق در صدای دنیای هنر فراهم شده و در آفریدن این قطعه از سازهای کلاسیک و سنتی نیز استفاده شده است.

نخستین آلبوم موسیقی حصیری نیز با نام جان عاشق توسط شرکت صوتی تصویری سروش منتشر شد. او همچنین به واسطه آشنایی و پیشنهاد چنگیز جلیلوند مدت کوتاهی در عرصه دوبله فعالیت کرد. حصیری در دهه ۱۳۷۰ با ارکستر همنوازان به سرپرستی اسدالله ملک، به اجرای برنامه پرداخت. آخرین آلبوم موسیقی حصیری به آهنگسازی خدارحمی با نام تنها سال ۱۴۰۰ روانه بازار موسیقی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند قطعه موسیقی میشه با عشق را از اینجا بشنوند.

منبع: ایرنا

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه