رفتن به بالا
  • سه شنبه - 24 اسفند 1400 - 16:45
  • کد خبر : ۱۰۶۳۷
  • چاپ خبر : رضا بهرام به سی و چهارمین سانس کنسرت خود در تهران رسید

رضا بهرام به سی و چهارمین سانس کنسرت خود در تهران رسید

رضا بهرام آخرین کنسرت سال ۱۴۰۰ خود را در ۲۸ اسفند روی صحنه می‌برد. رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ آخرین کنسرت سال ۱۴۰۰ خود را در ۲۸ اسفند در سالن هتل اسپیناس پالاس روی صحنه می‌یرد. کنسرت رضا بهرام در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.iranconcert.com […]

رضا بهرام آخرین کنسرت سال ۱۴۰۰ خود را در ۲۸ اسفند روی صحنه می‌برد.

رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ آخرین کنسرت سال ۱۴۰۰ خود را در ۲۸ اسفند در سالن هتل اسپیناس پالاس روی صحنه می‌یرد.

کنسرت رضا بهرام در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.iranconcert.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

قیمت این از ۱۴۰ تا ۴۱۵ هزار تومان مشخص شده است.

این خواننده توانسته است تاکنون در سال ۱۴۰۰ در ۱۶ روز مختلف ۳۲ سانس کنسرت را در با ظرفیت کامل به فروش برساند. کنسرت‌های این خواننده در تهران در روزهای ۸، ۹، ۱۱، ۲۸، ۲۹ دی، ۳، ۴، ۹، ۱۰، ۱۱، ۲۹ بهمن و ۵، ۱۴، ۱۵، ۱۶ اسفند برگزار شده است و دو کنسرت ۲۷ و ۲۸ اسفند نیز در روزهای آینده برگزار می‌شود.

اعضای گروه نوازندگی کنسرت‌های رضا بهرام به رهبری مجید پروریان نوازنده گیتار بیس، شامل امیر محمدی ساکسیفون، امین قیاسی پرکاشن، میلاد نودست گیتار، مازیار احمدپور گیتار الکتریک، سعید جامع درامز و کیارش مقدم کیبورد است.

قطعه‌های «گل عشق»، «نگار»، «مو به مو»، «دیوانه» و «لعنت» جزو محبوب‌ترین آثار این خواننده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه