رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 اسفند 1400 - 14:00
  • کد خبر : ۱۰۵۷۷
  • چاپ خبر : نخستین کنسرت خواننده «شهرزاد» برگزار شد

نخستین کنسرت خواننده «شهرزاد» برگزار شد

به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، امین بانی شامگاه ۱۷ اسفند در برج میلاد در حالی به تهیه کنندگی علی حق شناس روی صحنه رفت که نخستین اجرای زنده خود را پس از موفقیت هایش در سریال «شهرزاد» تجربه می‌کرد. خواننده قطعات سریال شهرزاد در ابتدا با قطعه «ثانیه ها» روی صحنه آمد و […]

به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، امین بانی شامگاه ۱۷ اسفند در برج میلاد در حالی به تهیه کنندگی علی حق شناس روی صحنه رفت که نخستین اجرای زنده خود را پس از موفقیت هایش در سریال «شهرزاد» تجربه می‌کرد.

خواننده قطعات سریال شهرزاد در ابتدا با قطعه «ثانیه ها» روی صحنه آمد و از همان ابتدای برنامه‌اش نشان داد که «تسلط در اجرای زنده» از شاخصه های اصلی این خواننده است.

وی در ابتدای صحبت هایش گفت: خوشحالم که پس از این همه سال، شما اولین مخاطبان اجرای زنده من هستید. همیشه اولین ها مهم ترین‌اند و من مطمئن ام تصویر شما تا سالها در قلب من یادگاری خواهد ماند.

«ماه ماه، هوای شهر» و «چه کردی» قطعاتی بعدی این خواننده بود که اجرا شد و در این بین نوازندگی بانی با ساز «ملودیکا» بسیار مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت.

این خواننده پس از اجرای قطات سریال «شهرزاد» گفت: شهرزاد بخش بزرگی از زندگی من بود. ویترینی که باعث شد صدای من به شما برسد و امشب میزبان نگاه زیبای شما باشم.

بانی بعد از اجرای قطعه «دلیل» رو به حضار گفت: امشب میزبان دوستانی هستم که از اقصی نقاط کشور پیش من آمده اند. دوستان خوش انرژی که همه با هم به این باور رسیده ایم که «تالاسمی» یک مبارزه است و هرگز قرار نیست این مبارزه برای روند بهبودی و ریشه کنی آن، متوقف شود. می خواهم بگویم که من صدای شما هستم. همیشه سبز بمانید و این مبارزه تا همیشه ادامه دارد.

امین بانی قطعه «دریغ» را هم به همه کسانی تقدیم کرد که در این یکی دو سال عزیزان خود را در کرونا از دست داده اند و با جامعه مدافعان سلامت هم ابراز همدردی کرد.

اجرای قطعه پرطرفدار «مرغ آمین» از دیگر بخش های این کنسرت بود که با همخوانی و استقبال حاضرین در سالن رو به رو شد.

امیر توسلی رهبری ارکستر این کنسرت را بر عهده داشت و نوازندگانی چون میلاد نودست و کسری سبکتکین در این ارکستر ساز زدند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه