رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 اسفند 1400 - 14:03
  • کد خبر : ۱۰۵۸۰
  • چاپ خبر : برنامه اجراهای جشنواره موسیقی فجر مازندران اعلام شد

برنامه اجراهای جشنواره موسیقی فجر مازندران اعلام شد

جدول اجراهای جشنواره موسیقی فجر مازندران با اجرای ۶ گروه موسیقی (اساره سو، درکالو، ماهتو، سیلم، هزاردستان و بانوان روجین) اعلام شد؛ جشنواره موسیقی فجر مازندران در رشته‌ی موسیقی بومی و محلی در سه روز متوالی چهارشنبه ۲۵، پنجشنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ با حضور استادان موسیقی از سوی اداره کل فرهنگ و […]

جدول اجراهای جشنواره موسیقی فجر مازندران با اجرای ۶ گروه موسیقی (اساره سو، درکالو، ماهتو، سیلم، هزاردستان و بانوان روجین) اعلام شد؛ جشنواره موسیقی فجر مازندران در رشته‌ی موسیقی بومی و محلی در سه روز متوالی چهارشنبه ۲۵، پنجشنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ با حضور استادان موسیقی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی مازندران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، گروه‌های موسیقی مازندران در این جشنواره در هر روز یک اجرا خواهند داشت و اجرای گروه‌ها از ساعت ۱۸ شروع خواهد شد. در هر یک از روزهای تعیین شده دو گروه موسیقی ، در دو سانس به مدت نیم ساعت اجرا خواهند داشت.

در روز چهارشنبه ۲۵ اسفند در سانس اول گروه «اساره سو» به سرپرستی «کریم کمالی‌فر» و در سانس دوم گروه «درکالو» به سرپرستی «مسلم فهیمی» اجرا خواهند داشت.

در روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در سانس اول گروه «ماهتو» به سرپرستی «سید کمال محمدی» و در سانس دوم گروه «سیلم» به سرپرستی «سعدی صادقی» اجرا خواهند داشت.

برای روز جمعه ۲۷ اسفند در سانس اول گروه «هزاردستان» به سرپرستی «علی‌اصغر رستمی» و در سانس دوم  گروه «بانوان روجین» به سرپرستی «سیده نرگس محمدی» اجرا خواهند داشت.

محل برگزاری جشنواره موسیقی فجر مازندران در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی فرهنگ و ارشاد استان مازندران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به نشانی اینترنتی www.iranejra.com  مراجعه کنند و اخبار و اطلاعات برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر از طریق سایت انجمن موسیقی مازندران به نشانی اینترنتی www.musicmaz.ir در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی است.

 

منبع: فارس

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه