رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 اسفند 1400 - 14:34
  • کد خبر : ۱۰۶۰۰
  • چاپ خبر : هدیه بهاری گروه «روناک» به ایرانیان

هدیه بهاری گروه «روناک» به ایرانیان

گروه موسیقی «روناک» با انتشار قطعه‌ای بهاری با عنوان «نوروز» به استقبال عید نوروز رفته و به رسم همیشگی این قطعه را تقدیم مردم کرد. «روناک» به رهبری و سرپرستی کیوان علی‌محمدی در این قطعه نیز مانند دیگر آثار خود سعی در شناساندن موسیقی نواحی ایرانی به اقوام مختلف دارد. «نوروز» قطعه‌ای محلی است که […]

گروه موسیقی «روناک» با انتشار قطعه‌ای بهاری با عنوان «نوروز» به استقبال عید نوروز رفته و به رسم همیشگی این قطعه را تقدیم مردم کرد.

«روناک» به رهبری و سرپرستی کیوان علی‌محمدی در این قطعه نیز مانند دیگر آثار خود سعی در شناساندن موسیقی نواحی ایرانی به اقوام مختلف دارد.

«نوروز» قطعه‌ای محلی است که کیوان علی‌محمدی و اعضای گروه روناک برای سال نو آماده کرده‌اند تا سهمی کوچک در شادی بهاری مردم داشته باشند و همچنین نقبی دیگر بر شعار این گروه با مضمون «با هر لهجه و گویش و زبان و در هر لباسی که باشیم، ایرانی هستیم» زده باشند.

گروه موسیقی «روناک» درسال ۹۵ آلبومی با نام «حاجی فیروز» منتشر کرده بود. قطعه «نوروز» از قطعات منتشر شده در این آلبوم است که با استقبال بسیاری مواجه شد.

این گروه که فعالیت خود را از ۱۳۸۰ آغاز کرده، از نوازندگان مختلف زن و مرد برای شناساندن موسیقی نواحی مختلف ایران به مخاطب فعالیت می‌کند و تاکنون کارنامه مطلوبی را از خود به نظاره گذاشته است. از این میان می‌توان به حضور بین‌المللی این گروه در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی «جاده ابریشم» در سالن اپرای بزرگ پکن و همچنین فضای باز شهر «شیان» با قدمت بیش از سه هزار سال نام برد که مورد استقبال بی‌نظیر داوران و علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

می توانید این قطعه را مشاهده کنید:

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه