رفتن به بالا
  • جمعه - 13 اسفند 1400 - 16:10
  • کد خبر : ۱۰۵۳۰
  • چاپ خبر : دبیر هفته هنر انقلاب منصوب شد

دبیر هفته هنر انقلاب منصوب شد

«محمود سالاری»، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی «سید مسعود شجاعی طباطبایی» را به عنوان دبیر هفته هنر انقلاب منصوب کرد. به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، سالاری در حکمی خطاب به مسعود شجاعی طباطبایی نوشت: بنا به دانش و تعهد جنابعالی در زمینه هنرهای تجسمی، شما را به […]

«محمود سالاری»، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی «سید مسعود شجاعی طباطبایی» را به عنوان دبیر هفته هنر انقلاب منصوب کرد.

به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، سالاری در حکمی خطاب به مسعود شجاعی طباطبایی نوشت: بنا به دانش و تعهد جنابعالی در زمینه هنرهای تجسمی، شما را به عنوان دبیر هفته هنر انقلاب منصوب می‌کنم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با همراهی هنرمندان متعهد و انقلابی رویدادی در ‌شأن نام شهید مرتضی آوینی برگزار شود.

مسعود شجاعی طباطبایی (زاده سال ۱۳۴۳ در تهران) کاریکاتوریست و گرافیست ایرانی است. وی دارای مدرک رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است. طباطبایی مدیریت خانه کاریکاتور ایران و خانه کاریکاتور انقلاب، مدیرکلی هنرهای تجسمی حوزه هنری و داوری چهاردهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در کارنامه دارد.

هفته هنر انقلاب فروردین سال ۱۴۰۱ به همت معاونت امورهنری، اداره کل هنرهای تجسمی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی و همکاری؛ موزه هنرهای معاصر تهران، حوزه هنری، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و نهادهای دیگر، در رشته‌های هنرهای تجسمی و شاخه‌های هنری مرتبط و میان رشته‌ای برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه