رفتن به بالا
  • سه شنبه - 10 اسفند 1400 - 19:18
  • کد خبر : ۱۰۵۰۵
  • چاپ خبر : ارکستر منتخب بنیاد رودکی در بیروت روی صحنه رفت
در آغاز هفته فرهنگ ایران و لبنان؛

ارکستر منتخب بنیاد رودکی در بیروت روی صحنه رفت

ارکستر منتخب بنیاد فرهنگی هنری رودکی در افتتاحیه هفته فرهنگ ایران در لبنان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر فرهنگ لبنان به رهبری بردیا کیارس به اجرای برنامه پرداخت. به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، ارکستر بنیاد رودکی در آیین افتتاحیه هفته فرهنگی ایران در بیروت روی صحنه رفت. […]

ارکستر منتخب بنیاد فرهنگی هنری رودکی در افتتاحیه هفته فرهنگ ایران در لبنان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر فرهنگ لبنان به رهبری بردیا کیارس به اجرای برنامه پرداخت.

به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، ارکستر بنیاد رودکی در آیین افتتاحیه هفته فرهنگی ایران در بیروت روی صحنه رفت. این مراسم با حضور و سخنرانی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان همراه بود.

در این مراسم ارکستر منتخب بنیاد رودکی به رهبری بردیا کیارس با حضور نوازندگانی از لبنان و با آواز اشکان کمانگری در سالن الرسالات بیروت اجرا کرد.

ارکستر بنیاد رودکی قطعات در ستایش صبح، محمد رسول الله (ص)، خوشه چین، بهار دلکش، خاک مهر آیین، شوریده، کنسرتینو برای ویلن و ارکستر، بی تاب بلقیس، قطعه لبنانی «الضوء المشدی» و ای ایران را همراه با ترجمه همزمان با زیر نویس عربی بر روی پرده نمایش سالن اجرا کرد.

هفته فرهنگی ایران در لبنان به مدت یک هفته (از ۹ تا ۱۴ اسفند) برگزار می‌شود.

ارکستر بنیاد رودکی امشب و در دومین اجرا در سالن انیسکو بیروت به روی صحنه می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه