رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 بهمن 1400 - 14:02
  • کد خبر : ۱۰۴۰۹
  • چاپ خبر : قهرمان لیگ سرود کشور معرفی می‌شود

قهرمان لیگ سرود کشور معرفی می‌شود

فصل اول لیگ سرود با رقابت ۳۳۷ گروه به پایان رسید و مراسم معرفیِ قهرمانِ این به زودی برگزار خواهد شد. به نقل از مرکز موسیقی «مأوا»، رقابت‌های لیگ سرود را با هدف ایجاد انگیزه، استعدادیابی، معرفی گروه‌های سرود خلاق و با کیفیت، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با همه گروه‌های سرود کشور، افزایش رشد […]

فصل اول لیگ سرود با رقابت ۳۳۷ گروه به پایان رسید و مراسم معرفیِ قهرمانِ این به زودی برگزار خواهد شد.

به نقل از مرکز موسیقی «مأوا»، رقابت‌های لیگ سرود را با هدف ایجاد انگیزه، استعدادیابی، معرفی گروه‌های سرود خلاق و با کیفیت، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با همه گروه‌های سرود کشور، افزایش رشد و توان گروه‌های سرودی و ارتقای سطح کیفی اجرای زنده سرود از شهریور ۱۳۹۹ آغاز و در مرداد ۱۴۰۰ به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این رویداد با معرفیِ قهرمان لیگ سرود، ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

قطعه «دریای آرامش» با موضوع ایام محرم، «دستم کوتاهه» با موضوع اربعین حسینی، «سلام بر محمد(ص)» با موضوع ولادت پیامبر، «یلدا» با موضوع ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، «به وقت شهادت» با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی، «تو بمان» با موضوع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «بارکد ۶٢۶» با موضوع مطالبه گری از مسوولین و حمایت از تولیدملی، «ترنم بهاری» با موضوع ولادت امام زمان(عج)، «بخشش» با موضوع ماه مبارک رمضان، «همراه» با موضوع عید غدیر و عید قربان و «ما می آییم» با موضوع حمایت از فلسطین از جمله رقابت‌های انجام شده در فصل اول «لیگ سرود» را شامل می شود.

در فصل اول لیگ سرود ۹ هزار و ۶۵۶ اثر در این رویداد شرکت کردند و داوری این رقابت‌ها را افشین کردستانی»، احسان غلام نژاد، مهدی استخر و مهدیار عقابی بر عهده داشتند.

جوایز مسابقات لیگ سرود: در مجموع تمام رقابت‌ها به ترتیب گروه اول؛ ١٢ میلیون تومان، گروه دوم؛ ٨ میلیون تومان و گروه سوم؛ ۵ میلیون تومان به نفرات برتر اهدا می‌شود.

معیارهای داوری برای انتخاب گروه‌های برتر براساس کیفیت جمع خوانی، کیفیت تک خوانی، انتخاب محل مناسب، تعداد اجرا، کیفیت تصویربرداری، خلاقیت و ایده پردازی، رعایت پروتکل های بهداشتی و جمعیت گروه خواهد بود.

مراسم اختتامیه لیگ سرود در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در پردیس تئاتر خاوران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه