رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 بهمن 1400 - 14:05
  • کد خبر : ۱۰۴۱۳
  • چاپ خبر : جدول بخش پژوهش سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

جدول بخش پژوهش سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

جدول نشست های بخش پژوهش سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری دکتر بابک خضرایی منتشر شد . به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، این نشست ها به مدت ۴ روز به میزبانی خانه هنرمندان ایران در سالن استاد امیرخانی از ساعت ۱۵ الی ۱۷ […]

جدول نشست های بخش پژوهش سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری دکتر بابک خضرایی منتشر شد .
به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، این نشست ها به مدت ۴ روز به میزبانی خانه هنرمندان ایران در سالن استاد امیرخانی از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار و در طی این نشستها هنرمندان موسیقی و کارشناسان پیرامون موضوعات جدول به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
اولین روز از این نشست ها جمعه ۲۲ بهمن ماه به موضوع موسیقی و نظامی گنجوی با حضور محمد جعفری،سعید شفیعیون و ارسطو میهن دوست می پردازد.
روز شنبه ۲۳ بهمن ماه علی توکلی،نسیم خوش نواز و فاروق رحمانی به موضوع رباب در موسیقی ایران و افغانستان خواهند پرداخت.
یکشنبه ۲۴ بهمن ماه، موضوع شناخت مقدماتی اجزا و ساختار مقام العراقی با حضور معنی جهاد، عیسی زارعی و محمد زرین مهر برگزار خواهد شد.
آخرین جلسه از این سری نشست های پژوهشی نیز روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه با موضوع موسیقی فیلم در ایران با حضور فردین خلعتبری، بهرام دهقانیار و کاوه میرحسینی برگزار خواهد شد.
سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه ، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.
خبرآوا / م.معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه