رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 بهمن 1400 - 11:43
  • کد خبر : ۱۰۳۸۱
  • چاپ خبر : مدال طلای «گلوبال موزیک اواردز» به فرهاد هراتی اهدا شد

مدال طلای «گلوبال موزیک اواردز» به فرهاد هراتی اهدا شد

با اعلام نتایج مسابقه جهانی «گلوبال موزیک اواردز»، فرهاد هراتی از ایران، مدال طلا، این مسابقات را از آن خود کرد. این رویداد جهانی موسیقایی هرسال برگزارمی شود و در سال ۲۰۲۲ فرهاد هراتی از ایران توانست در کنار دیگر آهنگسازان و نوازندگانی از کشورهای قطر، نروژ، هند، روسیه، آمریکا، استرالیا، تایوان و جمهوری چک […]

با اعلام نتایج مسابقه جهانی «گلوبال موزیک اواردز»، فرهاد هراتی از ایران، مدال طلا، این مسابقات را از آن خود کرد.

این رویداد جهانی موسیقایی هرسال برگزارمی شود و در سال ۲۰۲۲ فرهاد هراتی از ایران توانست در کنار دیگر آهنگسازان و نوازندگانی از کشورهای قطر، نروژ، هند، روسیه، آمریکا، استرالیا، تایوان و جمهوری چک مدال طلای این مسابقه جهانی را برای آهنگسازی آلبوم «زمین مقدس» در ژانر موسیقی سینماتیک و کرال از آن خود کند.

این آهنگساز در سال گذشته نیز موفق به کسب مدال نقره مسابقات «گلوبال موزیک اواردز» برای آهنگسازی آلبوم «اعتقادات پنهان» شده بود.

جایزه جهانی موسیقی» یا «گلوبال موزیک اواردز» به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل از سال ۲۰۱۱ در آمریکا پایه‌گذاری شده است و هر سال به ۹ هنرمند موسیقی، نشان طلا اعطا می‌کند. طی این سال‌ها هم هنرمندان ایرانی بسیاری موفق به دریافت جوایز مختلف از این مسابقه شده‌اند.

آلبوم‌های «حد صفر»، «خورشید اقیانوس آرام»، «خلوت خاکستری»، «بانوی سایه‌ها»، «فصل سکوت»، «زمین مقدس» و «فرشتگان» از آثار منتشر شده فرهاد هراتی است. لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات احمد میرمعصومی و اسماعیل الله‌دادیان برنده مدال نقره، حامد نیک نفس، پژمان بلورچی و فرید حامدی برنده مدال برنز شده ‌اند.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه