رفتن به بالا
  • دوشنبه - 4 بهمن 1400 - 14:57
  • کد خبر : ۱۰۳۱۲
  • چاپ خبر : کنسرت «هامون» با تکنوازی کیوان ساکت در تبریز برگزار می‌شود

کنسرت «هامون» با تکنوازی کیوان ساکت در تبریز برگزار می‌شود

کیوان ساکت از برگزاری کنسرت خود به همراه گروه «هامون» و خوانندگی فرشید بزرگی در تبریز خبر داد. کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز درباره برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود در تبریز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت به همراه گروه آذری «هامون» هستیم، این کنسرت ششم و هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود. […]

کیوان ساکت از برگزاری کنسرت خود به همراه گروه «هامون» و خوانندگی فرشید بزرگی در تبریز خبر داد.

کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز درباره برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود در تبریز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت به همراه گروه آذری «هامون» هستیم، این کنسرت ششم و هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

ساکت درباره این کنسرت توضیح داد: کنسرت شامل سه بخش است که بخش اول به تکنوازی و بداهه نوازی من، بخش دوم به اجرای قطعات معروف آذری به خوانندگی فرشید بزرگی و بخش سوم نیز به اجرای قطعات من با خوانندگی فرشید بزرگی اختصاص دارد.

این آهنگساز افزود: قبل از شیوع بیماری کرونا به همراه وحید تاج مانند این کنسرت را در تبریز برگزار کردیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت در نتیجه تصمیم گرفتیم کنسرت امسال را به همراه فرشید بزرگی برگزار کنیم که از هنرمندان تبریز است و به خوبی قطعات آذری و ایرانی را اجرا می کند.

این هنرمند در ادامه تصریح کرد: کنسرت «همامون» قطعات خاک وطن، چهار مضراب کرد بیات، فسانه، بهاران، چهار مضراب ابوعطا، ترانه وای بر دل من، نارنجستان، باران و… از ساخته‌های خودم برای مخاطبان اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: همچنین در نظر داریم در شهرهای دیگر به اجرای برنامه بپردازیم که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می‌یابد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه