رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 دی 1400 - 13:20
  • کد خبر : ۱۰۲۱۱
  • چاپ خبر : طلیسچی پس از ۲ سال با طرفدارانش دیدار کرد

طلیسچی پس از ۲ سال با طرفدارانش دیدار کرد

کنسرت‌های تمدیدی علیرضا طلیسچی در حالی در ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد که این خواننده موسیقی پاپ تور کنسرت خود را در شهرهای مختلف ایران آغاز کرده است. واکسیناسیون عمومی که در مرحله‌ تزریق دوز سوم قرار دارد، شرایط را به نحوی رقم زده است که امکان اکرن […]

کنسرت‌های تمدیدی علیرضا طلیسچی در حالی در ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد که این خواننده موسیقی پاپ تور کنسرت خود را در شهرهای مختلف ایران آغاز کرده است.

واکسیناسیون عمومی که در مرحله‌ تزریق دوز سوم قرار دارد، شرایط را به نحوی رقم زده است که امکان اکرن فیلم‌های سینمایی، اجرای تئاتر و برگزاری کنسرت فراهم شده است؛ کنسرت‌های موسیقی که در دو سال محدودیت‌های سخت کرونایی، ابتدا به صورت کنسرت‌های آنلاین و کنسرت‌های خیابانی اجرا شد و سپس در شهرهایی که شرایط کرونایی مدیریت شده تر بود، مانند جزیره کیش، با ظرفیت محدود برگزار شد.

حالا با کاهش آمار فوتی کرونا و واکسیناسیون عمومی، اجرای زنده خوانندگان و گروه‌های ارکستر این روزها میزبان مخاطبان موسیقی هستند. در این گزارش قصد داریم به بررسی اجرای زنده‌ علیرضا طلیسچی، خواننده موسیقی پاپ که شب گذشته ۲۴ دی ماه، در دو سانس میزبان طرفداران خود در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد بود، بپردازیم.

سانس اول کنسرت طلیسچی در حالی با فاصله یک صندلی در میان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد که گروه نوازندگان طلیسچی زودتر از خواننده روی صحنه حاضر بودند و سازهای خود را کوک می‌کردند و بعد از کوک کردن سازها، نوازندگان بدون حضور طلیسچی شروع به نواختن ملودی یکی از کارهای او کردند و همین کافی بود تا صدای تشویق‌ حاضران در سالن، بیشتر از ملودی اولین قطعه علیرضا طلیسچی شنیده شود. درنهایت قطعه «زندگی جونم» اولین قطعه‌ای بود که اجرا شد و طلیسچی با خواندن این اثر، روی صحنه آمد.

بعد از خواندن اولین قطعه، طلیسچی به طرفداران و حاضران در جلسه خیر مقدم گفت و درباره برنامه‌های تورهای کنسرتش که در دی ماه در حال هستند صحبت کرد. طلیسچی خطاب به طرفداران خود گفت: تا به این لحظه که روی صحنه حاضر هستم، شش سانس را با حضور شما در دی ماه، به صورت کامل پیش فروش و فروش کرده ایم. حضور شما عزیزان باعث دلگرمی من روی صحنه است و از استقبال شما عزیزانم تشکر می‌کنم که هربار مرا شگفت زده می‌کنید.

بعد از قطعه شاد «زندگی جونم»، قطعه‌های «تو فکر می‌کنی کیی؟» و «نفس کی بودی تو» با تشویق حاضران در کنسرت اجرا شد. طلیسچی بعد از اتمام این دو قطعه گفت: من خودم پر انرژی هستم ولی با انرژی که شما به من می‌دهید سعی می‌کنم بهترین آثارم را با حضور گروه حرفه‌‌ای خودم برای شما اجرا کنم.

طلیسچی با تشکر از گروه نوازندگی خود، اسامی تعدادی از آنها را به ترتیب نام برد و از حمایت چندین ساله‌ نوازندگان گروهش تشکر کرد. مهران حیدری و علی شقایقی نوازنده گیتار الکتریک، امیرحسین آزموده نوازنده پرکاشن، سهند اسدی نوازنده ساکسیفون، علیرضا رحیمی نوازنده درامز، مسیح منتظری نوازنده کیبورد و حسن اکبریان نوازنده ویولن، از جمله نوازندگانی بودند که شب گذشته روی صحنه حضور داشتند.

قطعه «به خودم بد کردم» که با همخوانی سعید آتانی، منتشر شده بود و قطعه «آی دل خودم»، «ای داد بر من» و «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، در ادامه‌‌ کنسرت طلیسچی اجرا شد. این خواننده پاپ بعد از اجرای این قطعه‌ها در گفتگو با طرفداران خود گفت: دو سالی که روی استیج نبودیم، قدر شما مخاطبان را بیشتر از قبل دانستیم. من به شخصه خیلی دلتنگ شما بودم و مطمئن شدم که اگر به موفقیتی رسیده ام، صدقه سری شما عزیزان است که همیشه به من لطف داشته اید.

وی افزود: همه به امید و هدف زنده‌ هستیم، بعضی از حاضران در این سالن به هدف‌های خود رسیده اند و برخی‌ هم برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود تلاش می‌کنند؛ امیدوارم که آخر همه اتفاقات زندگی‌ تک تک شما عزیزان قشنگ باشد.

طلیسچی بعد از این گفتگو با طرفدارانش قطعه «آخرش قشنگه» را اجرا کرد. «دل به دل راه داره» هم قطعه بعدی بود که در این کنسرت اجرا شد.

طلیسچی سپس در ادامه کنسرت قطعه «قاف» را که به گفته خودش کامل ترین اثر او است با تشویق و استقبال طرفدارانش اجرا کرد. در این قسمت از اجرا طرفداران طلیسچی با روشن کردن فلاش گوشی‌های خود با این خواننده همراه شدند.

«سختگیر»، «آی دل غافل» و «چقدر دیر» قطعه‌های دیگری بودند که در این کنسرت با همخوانی طرفداران طلیسچی اجرا شد. از ابتدای کنسرت تمام طرفداران این خواننده از او می‌خواستند که آخرین قطعه خود «لیلا» را برای آن‌ها اجرا کند. او با اجرای این قطعه به درخواست طرفدارانش پاسخ داد و سپس با تشویق حضار آخرین اثر خود را که مورد استقبال طرفداران او قرار گرفته بود به همراه ملودی اجرا کرد.

علیرضا طلیسچی در انتها از امیربهادر دهقان، رهبر ارکستر گروه خود و رفیق ۱۵ ساله اش تشکر کرد. او با اجرای ریمیکسی از قطعات شاد خود به کنسرت پایان داد. طلیسچی در این کنسرت ۱۵ قطعه را به صورت زنده خواند و همچنین دو قطعه «قاف» و «لیلا» را به درخواست مردم دو مرتبه اجرا کرد.

نیلوفر پارسا، مریم زنبق، شهاب رمضان، حامد برادران، پژواک ایمانی، میثم خلفی و… از جمله مهمانان این کنسرت بودند. کنسرت ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه علیرضا طلیسچی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار در تهران برگزار شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه