رفتن به بالا
  • جمعه - 24 دی 1400 - 16:43
  • کد خبر : ۱۰۱۸۵
  • چاپ خبر : دغدغه موسیقی پیام های بازرگانی در صدا و سیما

دغدغه موسیقی پیام های بازرگانی در صدا و سیما

مدیر جدید دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما از اولین حوزه‌هایی که به آن‌ها ورود خواهد کرد سخن گفت. علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما که به تازگی آیین معارفه او برگزار شد درباره اولین اقدام خود و حوزه‌ای که ورود خواهد کرد اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم به […]

مدیر جدید دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما از اولین حوزه‌هایی که به آن‌ها ورود خواهد کرد سخن گفت.

علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما که به تازگی آیین معارفه او برگزار شد درباره اولین اقدام خود و حوزه‌ای که ورود خواهد کرد اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم به سمت استان‌ها برویم و موسیقی استانی را تقویت و حمایت بیشتری کنیم.

وی ادامه داد: همچنین درباره موسیقی در حوزه بین‌الملل و موسیقی فارسی زبان‌ها هم کار خواهیم کرد و برای ما اهمیت دارد که بیشتر آنها را معرفی کنیم.

قزوه در ادامه در پاسخ به سوالی درباره موسیقی‌هایی که برای برخی از پیام‌های بازرگانی استفاده می‌شود و در حالت عادی در تلویزیون غیرمجاز است عنوان کرد: این حوزه هم از دغدغه‌های ماست و باید با بخش بازرگانی صحبت کنیم و ببینیم چه باید کرد.

علیرضا قزوه به تازگی حکم خود را برای مدیریت دفتر شعر و موسیقی و سرود دریافت کرده است و روز سه شنبه نیز در مراسم تودیع و معارفه درباره اتفاقاتی که باید رقم بخورد سخن گفت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه